Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fet bil uten tvil..men jeg hadde aldri gidde eie en bil jeg ikke hadde hatt råd til å registrere. De fleste kan kjøpe seg fet bil fra Tyskland liksom, men avgiftene derimot ;) Synd systemet vi bor oppi er slik. Stem riktig ved neste valg!

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

sier det entil gang, en PERFEKT BMW SIGMUND! herregud for en bil...vil og ha :( hva koster noe slikt på skilter?

Skulle vært morro å sette denne mot trotto sin :) Big boys battle for eternal glory!

Skrevet

Tatt i betraktning at motorkonstuksjonen i Alpinaen stammer fra 70-tallet, med noen modifiseringer underveis + noe pustehjelp, ville et knapt tap være en seier mot 5 liter med Hartge-infisert motorkonstruksjon av nyere dato. :-)

Måtte jo leid en flyplass for å teste da. 0-100 er jo ikke moro. Blir jo først fra 250 og oppover at ting blir klarere...min er for øvrig oppgitt til 0-200 på 20,1 sekund, mens en annen bil i samme tidsepoke, Ferrari Testarossa, hadde 19,8 sekund.

Skrevet
:o Er enkelt og greit noe av det feteste jeg har sett! 7-serie er noe jeg drømmer om, og den bimmern din er midt i blinken :) Misunner deg! ;D
Skrevet

Måtte jo leid en flyplass for å teste da. 0-100 er jo ikke moro. Blir jo først fra 250 og oppover at ting blir klarere...min er for øvrig oppgitt til 0-200 på 20,1 sekund, mens en annen bil i samme tidsepoke, Ferrari Testarossa, hadde 19,8 sekund.

Og det var akkurat det som varslet de nye tidene. I en BMW M5, Alpina B10 BiTurbo og andre nyere Alpina´er kan hele familien (inkl. bagasje) nyte følelsen av hvordan det er å holde følge med et råskinn av en Ferrari, Porsche, Lamborghini... :wink:

Skrevet

har sett bilder av denna før, orntli feit mafia bil detta :D det som kan være krom er hjul og eksos =) har vel noe av den samme looken selv på min e39 ;)

Skrevet
svart grill og slike lys ikke helt etter min smak, men ellers var det en skikkelig fin bil.

D

Meget pen og ikke minst rå bil, men jeg må desverre si meg enig med Håkon,

denne type frontlykter og sotet frontgrill passer ikke på denne bilen...

• 2 weeks later...
Skrevet

Ikke rart en får lyst på e38!! Leter nå etter en litt billigere verson jeg. :) Dolk hvor i Østfold holder du til?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...