Gå til innhold

Månedens bil april 2006 - 740i 5.0L Hartge

Share

Anbefalte innlegg

Fet bil uten tvil..men jeg hadde aldri gidde eie en bil jeg ikke hadde hatt råd til å registrere. De fleste kan kjøpe seg fet bil fra Tyskland liksom, men avgiftene derimot ;) Synd systemet vi bor oppi er slik. Stem riktig ved neste valg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 79
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Tatt i betraktning at motorkonstuksjonen i Alpinaen stammer fra 70-tallet, med noen modifiseringer underveis + noe pustehjelp, ville et knapt tap være en seier mot 5 liter med Hartge-infisert motorkonstruksjon av nyere dato. :-)

Måtte jo leid en flyplass for å teste da. 0-100 er jo ikke moro. Blir jo først fra 250 og oppover at ting blir klarere...min er for øvrig oppgitt til 0-200 på 20,1 sekund, mens en annen bil i samme tidsepoke, Ferrari Testarossa, hadde 19,8 sekund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte jo leid en flyplass for å teste da. 0-100 er jo ikke moro. Blir jo først fra 250 og oppover at ting blir klarere...min er for øvrig oppgitt til 0-200 på 20,1 sekund, mens en annen bil i samme tidsepoke, Ferrari Testarossa, hadde 19,8 sekund.

Og det var akkurat det som varslet de nye tidene. I en BMW M5, Alpina B10 BiTurbo og andre nyere Alpina´er kan hele familien (inkl. bagasje) nyte følelsen av hvordan det er å holde følge med et råskinn av en Ferrari, Porsche, Lamborghini... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

svart grill og slike lys ikke helt etter min smak, men ellers var det en skikkelig fin bil.

D

Meget pen og ikke minst rå bil, men jeg må desverre si meg enig med Håkon,

denne type frontlykter og sotet frontgrill passer ikke på denne bilen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...