SteffenM2 Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Sikkelig nice bil, men det oser litt Caddy av fronten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 den var sint! hvaq er lysbryteren på hørye side av rattet til? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Nydelig bil, det eneste jeg ville forandret var å bytte ut regnskogen inni, med alu. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Nice car Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Ser man det Ikke den du ser hver dag! Fiiin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Gratulerer med Månedens bil. Dette her ser ut som en meget pen og gjennomført bil. Fy flate for en rå doning! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 E38.... det blir ikke bedre... absolut en fin bil dette, men den ville hatt mer pondus med kromnyrer.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 den var sint!hvaq er lysbryteren på hørye side av rattet til? jeg gjetter på tåkelys.. slik som på e34. bare att den er rund istedenfor "opp og ned bryter" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 E38.... det blir ikke bedre... absolut en fin bil dette, men den ville hatt mer pondus med kromnyrer.... Enig. Kromnyrer hadde gjort seg. Ellers var det en skikkelig heftig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Dette er spesiellt! Helt sikkert noe folk snur seg etter! Gunnar: Dette var bra. Månedens bil 4. april! Keep up the good work! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Nydelig bil, det eneste jeg ville forandret var å bytte ut regnskogen inni, med alu. Helt enig, kunne ikkje sagt det bedre sjølv.. E38.... det blir ikke bedre... absolut en fin bil dette, men den ville hatt mer pondus med kromnyrer.... Helt enig, kunne ikkje sagt det bedre sjølv.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Rå vogn! Si ifra om du selger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Den var sikkelig gangster! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trotto Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Gratulerer, en virkelig gjennomført og flott bil. Jeg slenger meg likevel litt med hylekoret som vil ha mer krom - men jeg vil ha enda mer krom...rundt siderutene også. (Jeg skal passe meg, som har en minst like svart bil. ) Men denne er liksom så mye mer luksus. Krom og luksus hører sammen,gjør det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 4, 2006 Share Skrevet April 4, 2006 Gratulerer med månedens bil. Må si at jeg er veldig mesunnelig på deg dolk, PERFEKT BMW . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå