Gå til innhold

Tittet ut vinduet i dag og fikk se en E-sekstitre!

Anbefalte innlegg

Hva koster noe sånnt da? Rundt en mill eller? Noen som vet?

Var en kar på rundt 25 som kjørte :shock:

Ny eller brukt?

Nå finnes det svært få E64 645Ci Cabriolet på finn.no til salgs, men da de lå der lå de på rundt 1.2 millioner kroner. Ny med full pupp kostet ca 1,5 millioner kroner. Siden 645Ci er erstattet med 650Ci må en nok vente seg enda dyrere i nybilpris. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

650`en har alerede kommet og hvertfal her i usa så er det ikke noe prisforskjell på den eller 645. De selger til og med ut de siste 645`ene til samme pris som en 650, hvorfor? nei det fikk jeg ikke noe svar på... Men 6 serien er jo døds rå da, kult utseende og fin motor lyd. At de kom med en 630 syns jeg det ble litt smått stusselig, hehe. Klangen i sekstreitti klanger feil, seksførtifem er mere riktig ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<---- Har kjørt E63 645Ci cab men var ikke helt vilt begeistret. Man får liksom ikke gjort noe feil pga. elektronikk osv.

det som er så fint med BMW, er at det finnes knapper å trykke på, så forsvinner hjelpen.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

<---- Har kjørt E63 645Ci cab men var ikke helt vilt begeistret. Man får liksom ikke gjort noe feil pga. elektronikk osv.

det som er så fint med BMW, er at det finnes knapper å trykke på, så forsvinner hjelpen.. :wink:

Jeg veit og det er derfor jeg angrer den i dag i dag på at jeg ikke fikk testet den ut uten elektronikken.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...