Gå til innhold

Teknofrelstes drømmebiler (Bmw på 1 plass)

CS
 Share

Anbefalte innlegg

bmwE9:

fikser du evt noe slik at det ikke er to tråder om dette gående? -->

http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=20035

Den der, kom ca 30 min etter denne her. Så det er vel denne som da blir "gjeldende". Evt, om du snakker med trådstarter der, og låser den tråden. Ellers blir det vel fort mye tull.

Moderatoredit: Takk for meldingen... oppdraget er gjennomført.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... elektriske/elektroniske duppedingser/gadgets er morsomme når de er nye, men når bilen er 10-12 år gammel derimot.... :?

Denne tanken har jeg tenkt mange ganger. Jeg tviler på at nåværende biler med masse elektroniske duppedingser vil være særlig gode veteranbiler. Jeg skal innrømme at jeg syns det er fint med elektronikken, iallefall nå ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne tanken har jeg tenkt mange ganger. Jeg tviler på at nåværende biler med masse elektroniske duppedingser vil være særlig gode veteranbiler. Jeg skal innrømme at jeg syns det er fint med elektronikken, iallefall nå ;)

Ja... og jeg tviler på om man med dagens BMW´er kan gjøre som Jay Leno gjorde da han fant en 1927 Model X Duesenberg... :lol: ... Bilen ble parkert for siste gangen i en garasje i Los Angeles i 1947... og en mindre overhaling av motoren var alt som skulle til for å kjøre bilen i 2004...

tb_lenolead-lg-6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja... og jeg tviler på om man med dagens BMW´er kan gjøre som Jay Leno gjorde da han fant en 1927 Model X Duesenberg... :lol: ... Bilen ble parkert for siste gangen i en garasje i Los Angeles i 1947... og en mindre overhaling av motoren var alt som skulle til for å kjøre bilen i 2004...

tb_lenolead-lg-6.jpg

Du så det programmet du å? :) Eneste model x`en igjen i verden påsto dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha! :lol: Som AUDA sier: "forspranget ligger i teknikken" my ass! :lol: BMW handler om teknikk og tysk engeniør kunst! :wink:

Undersøkelsen er ikke spesielt seriøs når tilkoblingsmuligheter for iPod og MP3-spiller vektlegges... som om en Mp3 oppkobling er avgjørende for om bilen er teknologisk "state of the art". Kvasivitenskap på laveste nivå i tabloidpressen... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aprops Duesenberg Model X... den har en rekkeåtter på 6,9 liter og motoren yter 265 HK ved 4200 rpm. Topphastigheten var over 200 Km/t eller som Jay Leno sier i Discovery-dokumentaren... en Ferrari Enzo for sin tid. I relativ forstand kan en E60 M5 bare pakke sammen... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...