Hæggis Skrevet April 6, 2006 Share Skrevet April 6, 2006 Nå har jeg funnet ut av hva som mangler for å bruke mobilen som mp3-spiller koblet mot anlegget i bilen... Løsning: Nytt anlegg Businesspilleren som står i har ikke støtte for AUX, cd-veksler, eller noe som helst. Fikk beskjed hos BMW at jeg må ha en "Professional"spiller. Noen som har en billig til salgs? Fant også ut at bilen er klargjort fra fabrikk med talefonsystem, og kjørecomputer, men både blinklyshendelen for å styre comp.'en og telefoninnsatsen som skal stå mellom forsetene er tatt ut... Kjiper'n. Har noen denslags til salgs? Og er det noen vet om hvor jeg kan få synket onboardcomp'en med styringsenhet på hendel og multiskjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Høres ikke billig ut. Har du vurdert å bare kjøpe en uorginal spiller til bilen? En pro.buisness cdspiller ligger rundt 9999kr ny. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Er vel like greit å bruke en i-trip da. Er det noe annet enn aux tilkobling som gjør denne spilleren bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Kjøp deg en slik en du: http://www.dinpris.no/prices/cid_1_gid_ ... _pid_80171 Her kan du kople telefoner med Bluetooth og Ipod til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Poenget er vel at man vil ha en orginal spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 er det noe utgang på denne buisnesspilleren for tilkobling av sub/forsterker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Hæggis. Hvis du har en Business spiller har den mulighet for veksler. Det er bare Reverse som ikke har det. Min far hadde Business spiller og her lå det vekslerkabel klar. Jeg har montert en del uoriginale vekslere på Business spilleren. Fant en adapter som du kan bruke for Aux in på spilleren sin. Vi bruker dette merket og det funker bra. Du trenger enten nr. 2 eller 3. http://www.connects2.com/c2search.aspx?catID=4&manID=204&modID=528 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Noen som orker å ta seg bryet med å fortelle litt om hva som skiller spillerene fra hverandre? Fra Reverse og oppover altså? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Reverse- kassettspiller med RDS radio uten muligheter for tilkopling av noe mer. Business- cdspiller eller kassett med RDS radio. Kan kople til cdveksler Professional- cd eller kassettspiller med RDS radio. Har litt flere innstillinger og muligens litt mer effekt i forsterkerdelen. Kan kople til cdveksler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cicca Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Ok, takk for det Hvordan er det med høyttalerene i bilene da? Sitter det forskjellige typer orginalt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 hva med en slik FM-modulator da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå