|Andreas| Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Etter mange uker med venting, var bilen endelig ferdig i dag Det er Rieger CSL look. Så hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Se der ja. Dette her ble utrolig pent. Var det mye styr med montering og slikt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Selve fangeren så jo veldig fin ut. Men hvordan blir "helheten" på bilen? Jeg mener, den ser jo ganske dominerende ut. Eller er det bildene? Den må vel matches med noen felger med litt størrelse iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 7, 2006 Share Skrevet April 7, 2006 Selve fangeren så jo veldig fin ut. Men hvordan blir "helheten" på bilen? Jeg mener, den ser jo ganske dominerende ut. Eller er det bildene? Den må vel matches med noen felger med litt størrelse iallefall. Er enig at den ble litt dominerende ja, men det blir nok perfekt med noen store brede hjul . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 Hehe. Fangern i seg selv kan vel bli litt dominerende. Skal nok montere side skjørt og bakfanger senere. Men bilen sett forfra ser det kanon tøft ut Ang. montering så vet jeg ikke så mye. For det var det noen andre med mer kunskap som gjodre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 7, 2006 Forfatter Share Skrevet April 7, 2006 Sånn så bilen ut orginal... Det er litt forskjell ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Ang. montering så vet jeg ikke så mye. For det var det noen andre med mer kunskap som gjodre Kan jeg spørre om hvem som gjorde det, hvis det var et firma? evt. pris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Se der ja CSL fangeren ble nice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Enig med noen her, ser knall ut rett foran, men helheten blir litt feil akkurat nå. Absolutt en god start dog Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Døds bra! men, syns ikke fargene gikk helt sammen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Synes fargene ser helt like ut jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Det er Rieger CSL look. Så hva syns dere? Tja, siden du spør så.. Jeg synes den så halvgjort ut i forhold til originalvare, og hvorfor er det 2 hull i den ? Det var finere enn originalt, men fronten så langt fra så bra ut som den som står på CSL. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Jeg er litt enig med Herr Berg her... M3 CSL designet er såpass distinkt at det passer best på nettopp M3 CSL, men bevares direkte stygg er din versjon ikke. Men hva er egentlig funksjonen til det ene hullet i den originale M3 CSL fangeren ?... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Er det ikke luftinntak da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet April 8, 2006 Share Skrevet April 8, 2006 Det er vel der luftfilteret tar luften fra på CSL. Denne hadde også bare ett hull, og det er for å kjøle turboen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå