Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er det foiliering? og ikke lakkering?

Mvh

Lurer jeg også på!

Må vel være lakkering dette vel? Koster det ikke mer å få hellakkert en bil i tyskland? Tror jammen jeg skal ta en tur dit når bilen min skal hellakkeres.

Ble flott i hvertfall. Selv om det ble en smule uorginalt nå men.

Skrevet

Blei dritt fett da,godt med et friskt pust :D men si meg en ting,(og rett meg hvis jeg tar feil) men det folie greiene har vel lettere for å bli matt og misfarget enn lakk?,bare ser for meg at bilen blir grå matt etter noen få mnd jeg hehe

Skrevet

Jeg tror ikke det, folie har blitt brukt i mange år av drosjer mm, og det er mange biler som har det i år, etter år og det er like fint. Firmaet som har gjort det, er et av de anerkjente i Tyskland

Skrevet

Gå bort til en dolly/peppes pizzabil så kan dere studere en bil som er foliert! Vil tro at folien vil holde seg bra så lenge den får godt med stell!

Skrevet

Utrolig fett.. Og at det er foile og ikke lakk er jo genialt.. Nei, lei hvit fargen, nå vil jeg ha den sølvfarget igjen.. Bare å dra av.. :) Ble heftig som hvit ihvertfall.

Skrevet

ble pent jo! skikkelig racing look :) men folie? :roll: blir vel ikke helt den samma "shinen" som fra ordentlig lakk?? men sånn utenom det, så er det jo kjempe smart..

Skrevet
Ja da var CSL'en farget :lol: , eller rettere sagt bleket, med noen farge spotter her og der. Ble det ikke pent? :D

VELDIG PENT! :applause::clap: Ble drit rått ;) Mye fine biler du har Thorleif :) Gjør du i Baku? Oljesjeik? :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...