Viko Skrevet April 15, 2006 Skrevet April 15, 2006 Det er jo utrolig hvor mange positive tilbakemeldinger som har kommet , da var jeg rett da jeg ville ha den hvit fra fabrikk. Meget bra Torleif.. Meget bra, rett og slett nydeleg bil. Gratulerer..
Frode H. Skrevet April 15, 2006 Skrevet April 15, 2006 Det var litt uvant med kritthvit BMW. Alpine hvit er vel ikke så hvit, er den? Uansett var dette tøft gjort! Tenk hvor herlig det blir en dag å dra av folien og bilen er som ny under.
M6 Bjørn Skrevet April 15, 2006 Skrevet April 15, 2006 Det var flott Thorleif,lurer på hvordan en GT hadde sett ut sånn...
R Andersen Skrevet April 15, 2006 Skrevet April 15, 2006 Det var flott Thorleif,lurer på hvordan en GT hadde sett ut sånn... sikkert blitt bra det også, men jeg syntest BRG er en kjempefin farge, så behold den med det!
Fredrik Skrevet April 15, 2006 Skrevet April 15, 2006 sikkert blitt bra det også, men jeg syntest BRG er en kjempefin farge, så behold den med det! Jeg er helt enig... noe av fidusen med E36 M3 GT utover det tekniske er jo nettopp BMW´s valg av British Racing Green (BRG) som standardfarge... absolut en artig gimmick...
BalleKnalle Skrevet April 15, 2006 Skrevet April 15, 2006 Må bare si det en gang til at det så utrolig bra ut med tanke på at det var folie. Fant en lignende bil, med striper. Kan ikke si at den er stygg den heller. Mangler bare dekaler så er det jo fullblods racing
Thorleif Skrevet April 15, 2006 Forfatter Skrevet April 15, 2006 Må bare si det en gang til at det så utrolig bra ut med tanke på at det var folie. Fant en lignende bil, med striper. Kan ikke si at den er stygg den heller. Mangler bare dekaler så er det jo fullblods racing Ja det er Martin fra Sveits sin bil, det var hans bil som fikk meg til å tenke på folie . Denne er foliert, for over et år siden. Hans kompis har foliert sin i blått, i tillegg er det en i UK som har gjort noe lignende. Martin og meg vil ha et billedet av begge bilene i sammen, kanskje rundt ringen i løpet av året
[space] Skrevet April 15, 2006 Skrevet April 15, 2006 Står vel om den britiske i siste performance bmw. Lik den rett over her, men med noe dekaler i tillegg. Slettes ikke dumt det der... Ser jo hvor fett det er med hvit bmw om man ser litt på bildene fra bimmerfest i LA som var nå.
BMW316 Skrevet April 15, 2006 Skrevet April 15, 2006 Forelsket ved første øyeblikk Rett og slett deilig
Dan Skrevet April 15, 2006 Skrevet April 15, 2006 Nydelig bil! Innertier Trodde også den var lakka ved første øyekast. Utrolig hva dem får til Hvordan blir det å vaske en foliert bil? Høytrykk osv? Kan den poleres, eller har det noe hensikt?
|Andreas| Skrevet April 15, 2006 Skrevet April 15, 2006 Martin og meg vil ha et billedet av begge bilene i sammen, kanskje rundt ringen i løpet av året Det kan bli Picture of the year det altså
Lien Skrevet April 16, 2006 Skrevet April 16, 2006 Meget pent og bilen fikk et mye klarere racingpreg med en gang! Hvor lenge holder denne folien seg pen egentlig?
Thorleif Skrevet April 16, 2006 Forfatter Skrevet April 16, 2006 Meget pent og bilen fikk et mye klarere racingpreg med en gang! Hvor lenge holder denne folien seg pen egentlig? Det vet jeg ikke, men noen år regner jeg med, det holder seg bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå