Gå til innhold

CSL anno 2006


 Share

Anbefalte innlegg

:D Det er jo utrolig hvor mange positive tilbakemeldinger som har kommet :wink: , da var jeg rett da jeg ville ha den hvit fra fabrikk. :lol:

Meget bra Torleif..

Meget bra, rett og slett nydeleg bil. Gratulerer.. :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 59
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

sikkert blitt bra det også, men jeg syntest BRG er en kjempefin farge, så behold den med det! :wink:

Jeg er helt enig... noe av fidusen med E36 M3 GT utover det tekniske er jo nettopp BMW´s valg av British Racing Green (BRG) som standardfarge... absolut en artig gimmick... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må bare si det en gang til at det så utrolig bra ut med tanke på at det var folie. Fant en lignende bil, med striper. Kan ikke si at den er stygg den heller. Mangler bare dekaler så er det jo fullblods racing :D

IMG_1083.jpg

IMG_1180.jpg

Ja det er Martin fra Sveits sin bil, det var hans bil som fikk meg til å tenke på folie :wink: . Denne er foliert, for over et år siden. Hans kompis har foliert sin i blått, i tillegg er det en i UK som har gjort noe lignende. Martin og meg vil ha et billedet av begge bilene i sammen, kanskje rundt ringen i løpet av året :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Står vel om den britiske i siste performance bmw. Lik den rett over her, men med noe dekaler i tillegg. Slettes ikke dumt det der...

Ser jo hvor fett det er med hvit bmw om man ser litt på bildene fra bimmerfest i LA som var nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil! Innertier :wink: Trodde også den var lakka ved første øyekast. Utrolig hva dem får til :) Hvordan blir det å vaske en foliert bil? Høytrykk osv? Kan den poleres, eller har det noe hensikt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...