|Andreas| Skrevet April 16, 2006 Share Skrevet April 16, 2006 Her er noen nye bilder av E92 umaskert Jeg syns den ser helt utrolig ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RWDF Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Ai, ai. Jeg får mer og mer sansen for nye 3-serien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Ikke akkurat den minste motoren heller da. 335ci. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 ja takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Bra de har forbedra bakenden litt.. Har aldri klart å svelge dette designet helt, men det går på rett vei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 17, 2006 Forfatter Share Skrevet April 17, 2006 Ikke akkurat den minste motoren heller da. 335ci. Det var det jeg også mente set sto bak. Det lover godt dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Jeg så disse bildene tidligere i kveld på E46fanatics.com tror det er et av medlemmene der som har bestilt denne. Det var i alle fall skrevet at det var en 335ci. Ikke så lett å se på bildene da hva som står, men er nok riktig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 sånn vil jeg "ikke" ha denne var jo bare helt sinnsyyyykt deili da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 PEnt! Men det trenger enda litt tilvenning når man sammenligner med en M3 E46! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Å sattan!! Den var jo sinnsykt rå..likte bakenden meget godt på denne! Noen som veit hva noe slikt koster? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Dette ser veldig lovende ut! Flott design! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Syntes det var litt MB over bakenden på det siste bildet, men bilen ser meget bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 det ser bra ut! gleder meg til å se den "live"! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Dette ser absolut meget bra ut og mye kan tyde på at Banglemann nå utvikler sitt design og formspråk i en positiv retning. CAR hadde for en tid tilbake en spionmontasje av den kommende 7-serien og likheten er slående... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 17, 2006 Share Skrevet April 17, 2006 Blir bedre og bedre dette her.... Menden krever litt tilvenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå