|Andreas| Posted April 16, 2006 Share Posted April 16, 2006 Her er noen nye bilder av E92 umaskert Jeg syns den ser helt utrolig ut. Link to comment Share on other sites More sharing options...
RWDF Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Ai, ai. Jeg får mer og mer sansen for nye 3-serien! Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Ikke akkurat den minste motoren heller da. 335ci. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nino Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 ja takk Link to comment Share on other sites More sharing options...
oddis Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Bra de har forbedra bakenden litt.. Har aldri klart å svelge dette designet helt, men det går på rett vei Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted April 17, 2006 Author Share Posted April 17, 2006 Ikke akkurat den minste motoren heller da. 335ci. Det var det jeg også mente set sto bak. Det lover godt dette Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Jeg så disse bildene tidligere i kveld på E46fanatics.com tror det er et av medlemmene der som har bestilt denne. Det var i alle fall skrevet at det var en 335ci. Ikke så lett å se på bildene da hva som står, men er nok riktig. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Aama_Racing Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 sånn vil jeg "ikke" ha denne var jo bare helt sinnsyyyykt deili da Link to comment Share on other sites More sharing options...
Patrick B Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 PEnt! Men det trenger enda litt tilvenning når man sammenligner med en M3 E46! Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Å sattan!! Den var jo sinnsykt rå..likte bakenden meget godt på denne! Noen som veit hva noe slikt koster? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Frode H. Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Dette ser veldig lovende ut! Flott design! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Gunnar Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Syntes det var litt MB over bakenden på det siste bildet, men bilen ser meget bra ut! Link to comment Share on other sites More sharing options...
R Andersen Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 det ser bra ut! gleder meg til å se den "live"! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Dette ser absolut meget bra ut og mye kan tyde på at Banglemann nå utvikler sitt design og formspråk i en positiv retning. CAR hadde for en tid tilbake en spionmontasje av den kommende 7-serien og likheten er slående... Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted April 17, 2006 Share Posted April 17, 2006 Blir bedre og bedre dette her.... Menden krever litt tilvenning Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts