Gå til innhold

E46'n min med nye felger, Breyton Vision 19"

Sperre
 Share

Anbefalte innlegg

Tenkte jeg ville legge inn ett par bilder av bilen min med de nye felgene.

Kjøpte disse felgene av Koed, må si jeg var meget fornøyd over servicen der, det tok fire dager fra jeg bestilte de til jeg fikk de.

Prisen var heller ikke det aller verste heller, ga 23.000 ,- for disse inkl Dunloop Sport maxx dekkene. Prisen fra Nordisk felgimport for det samme var 29.500 ,- så Koed er billigere mye billigere.

Når jeg ser på det nå angrer jeg en smule for at jeg ikke valgte 20" istedet for 19" som jeg nå har, men det duger alikevel :D

BMW_318_CI_2.jpg

Lekte meg litt med Adobe her :lol:

P1010018.jpg

BMW_318_CI_3.jpg

P1010003.jpg

Kom gjerne med komentarer :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er Haugesunds skilter på den. Gått i Haugesund tidligere eller? Nydelig bil. Clean og fin :wink:

Stemmer at bilen har sine røtter i Haugesund, var en 40-50 åring som hadde den i tre år. Hadde aldri brukt den på vinteren, derfor ingen rust på bilen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolut noen fine felger... og bilrekvisita er som du skriver mye billigere i Danmark enn i Norge... :wink:

Fikk erfart det nå. Fremover nå blir det å sammenlikne priser fra andre steder enn i Norge også, mye penger å spare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig! Grattis med nye felger!

Ikke for å komme med kritikk, men når du får slike på trengs kanskje en liten senking til??

Litt vanskelig å se, ettersom du ikke hadde bilde fra siden :shock:

--------------- ------------------- ----------------- ----------------- ----------------- --------avatar5ep.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig! Grattis med nye felger!

Ikke for å komme med kritikk, men når du får slike på trengs kanskje en liten senking til??

Litt vanskelig å se, ettersom du ikke hadde bilde fra siden :shock:

Hjulbuen stikker 2-3 cm over dekket fremme, bak er det samme. Hvis det i hele tatt blir senking så blir det å sette på noen andre fjører fremme som senker en 2 cm.

Vil ikke ha bilen så veldig lav, synes ikke det er noe fint å se på når dekket stikker inn i hjulbuen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...