Ron Jeremy Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Vel, da har jeg fått på noe sommer felger jeg også, og er meget usikker på dette her, hva syns folket? Min opprinnelige tanke var å bruke E60 M5 felg på denne bilen, hadde det på min gamle E39, men den fantes da kun som 18".Og det var nydelig, en ren og stilig felg, som optisk ser større ut enn den er. Nå fåes denne i 19", men da med 20 innpress (E46) Det skal visst gå på min, muligens med bittelitt valsing. Vil gjerne høres deres mening, positivt som negativt! edit endret bildet ditt, så det ble stort. R Andersen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffan C Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Skjønner at dette ikke var ett lett valg. De du har på nå syns jeg passet bilen godt, men E60 M5 i 19" hadde jo helt klart vært rått på denne nydelige E90'n . Du får spørre Arild G her på forumet om litt Photoshoping . Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tech9 Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Jeg synes du like greit du kan beholde de felgene du har jeg..utgjør ikke store forskjellen likevel.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Jeremy Posted April 18, 2006 Author Share Posted April 18, 2006 Der har du bilde av dem ja, noen som er kreative og som kan PS disse felgene på bilen min da? Er veldig svak for E60 M5, litt bekymret over at det er mange som har disse fra før men? Eller er det andre alternativer der ute, noen som har tips, tas imot med takk! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Hva slags pris ser du for deg når du nå kanskje skal bytte felger? Hvis du er interessert i å legge ut nesten 30 000 kr i felger må da Hartge Classic 2 i 19" være et godt alternativ... Her er annonsen til Hartge Classic 2 felgene.... Denne tråden her bør vel gi deg litt inspirasjon vedrørende M5 felgene... Link to comment Share on other sites More sharing options...
///Magnus Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Er ET20 E46 innpress da? Er ET 40 på mine felger. Er vel 42 originalt på E46. Tror jeg... Synes forresten det var penere med M5-felgene kontra dem du har på nå. BMW kler litt eiker. Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 Felgene du har nå er veldig pene, men E60 M5 felgene er en smule kulere. Er ET20 E46 innpress da?Er ET 40 på mine felger. Er vel 42 originalt på E46. Tror jeg... Jeg trodde det var ET 35 som var orginalt innpress på E46 jeg Link to comment Share on other sites More sharing options...
Saltkjelen Posted April 18, 2006 Share Posted April 18, 2006 ET 42 er originalt på E46... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Jeremy Posted April 19, 2006 Author Share Posted April 19, 2006 T.A.S Det var en fin link, og der ser man E60 M5 felgene lyser opp ja... nesten så jeg får tårer i øynene her! Tror ikke jeg er klar for å blåse 30 laks i Hartge felger-hehe, selv om de der ikke så dumme ut. De felgene jeg nå har, er også en E60 felg, de ser kjedelige ut på bilde, men noe bedre i RL. Men jeg har liksom aldri vært fortrolige med dem... Link to comment Share on other sites More sharing options...
[space] Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Vanskelig valg det der... Strøkene de du har på, men så jo ikke akkurat dum ut den med m5 felgene heller... Nydelig bil også! Den båfargen er deilig. (topaz?) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Jeremy Posted April 19, 2006 Author Share Posted April 19, 2006 Nei, det er en litt spesiell farge, Le mans blå, kommer kun med M pakke, så bestiller du denne fargen, må du ha M pakke. Tenker siden jeg har høyglans svart rundt vinduene, så er fargen på E60 M5 kanskje bedre? Link to comment Share on other sites More sharing options...
John H Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 M5 felgene er helt klart råest spør du meg, syns de du har nå er litt..kjedelige på en måte Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Jeremy Posted April 19, 2006 Author Share Posted April 19, 2006 M5 felgene er helt klart råest spør du meg, syns de du har nå er litt..kjedelige på en måte Jeg er nok helt enig med deg der gitt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
hoegtor Posted April 19, 2006 Share Posted April 19, 2006 Du får jo replica Hartge felger inkl dekk, for ca. 15 k i 19' Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ron Jeremy Posted April 19, 2006 Author Share Posted April 19, 2006 Tror jeg skal ned å forhandle litt mht de E60 M5 nå... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts