[space] Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Når er det ting begynner å skje der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 ":ud0qp0p4]Når er det ting begynner å skje der? hvis jeg ikke tar helt feil startet det vel 11 i fjor... da var det KØ og fort fullt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 Hmm..av en eller annen grunn får jeg ikke mailer lenger fra bimmers ved svar på tråder? Vel vel, snakkes imorgen på Kepler...dvs idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Når er det dere kommer forbi Ikea? Vi er vel et par stykker som slenger seg på der tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 halv 11 tipper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Regner jeg kommer i en hvit E24 fra moss jeg da.. Drømme bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 Skal dere være med i kolonna? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NSS Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 halv 11 tipper jeg halv 11 meg i rævva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 Jaja, var vel der litt før, ikke så lett å beregne når man er nærmere 35 biler i følge Forøvrig var det ny rekord på oppmøte fra Vestfold iår tror jeg, mens Telemark hadde rekord på LAVT oppmøte Bilder kommer straks de er kjørt ut. Gunnar, hvor var du? =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Jeg trodde at Gunnar skulle komme, men så aldri bilen hans... Blir spennende å se på alle bildene til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Jaja, siden min tråd ble stengt, fortsetter vi her.. Må si, Utrolig dårlig oppmåte i år! Og med en gang noen begynte å showe litt, klikka det jo helt for folka, så.. absolutt IKKE vært kjøre turen.. Rett og slett skuffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maxxsonics Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 hadde tenkt meg nedover faktisk, men tiden strekker ikke til til alt en har lyst til å være med på gitt! prøve å komme sterkere tilbake på senere treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen|3k Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Jaja, siden min tråd ble stengt, fortsetter vi her.. Må si, Utrolig dårlig oppmåte i år!Og med en gang noen begynte å showe litt, klikka det jo helt for folka, så.. absolutt IKKE vært kjøre turen.. Rett og slett skuffet. BMWCCN er som du sikkert har skjønt NÅ, ikke det samme som gatebil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Var det så dårlig oppmøte da? jeg ankomm Tryvann ca 10:30 og det var allerede en del folk der. Det kom jo massevis senere på dagen. Det var vel ikke ment som et showetreff, men et treff der man blir kjent med hverandre i klubben, ser på bilene til hverandre og diskuterer BMW.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Jaja, siden min tråd ble stengt, fortsetter vi her.. Må si, Utrolig dårlig oppmåte i år!Og med en gang noen begynte å showe litt, klikka det jo helt for folka, så.. absolutt IKKE vært kjøre turen.. Rett og slett skuffet. BMWCCN er som du sikkert har skjønt NÅ, ikke det samme som gatebil... Så klart vet jeg det, men altså, fordi bilen fikk spruta små stein på noen audaer osv som stod parkert langt unna så gikk de helt amokk? Og når jeg tenker på oppmøte, Vis du var der i fjor? Da snakker vi oppmøte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå