marius paulsen Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 har 35-35 senking men kan få den litt mere ned forran men noen fjærskåler som jeg har liggende!samme som deg ja! Det der ble dritbra! Nå ble jeg selvfølgelig enda mer usikker med tanke på senking... 35mm ser jo perfekt ut bak på bilen din. Hadde egentlig bestemt meg for 40/30 jeg nå. På den annen side er jo ikke akkurat 5mm all verden. Hvor mye vil senkeskålene foran senke? edit: Kan noen forresten si med sikkerhet hvor mye m-tech undertell på e46 sedan/touring senker? har lest alt mellom 15 og 25 mm når jeg søkte rundt nå... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnus Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Digger å vaske bil jeg. Iallefall min egen. Kan gjerne bruke en hel dag på stelling av bilen... Dama bare rister på hodet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Ble jo sinnsykt bra det der vil jeg si! Eneste jeg ikke synes passet inn var øyelokkene på lyktene.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 ":3rdfo6ps]har 35-35 senking men kan få den litt mere ned forran men noen fjærskåler som jeg har liggende!samme som deg ja! Det der ble dritbra! Nå ble jeg selvfølgelig enda mer usikker med tanke på senking... 35mm ser jo perfekt ut bak på bilen din. Hadde egentlig bestemt meg for 40/30 jeg nå. På den annen side er jo ikke akkurat 5mm all verden. Hvor mye vil senkeskålene foran senke? edit: Kan noen forresten si med sikkerhet hvor mye m-tech undertell på e46 sedan/touring senker? har lest alt mellom 15 og 25 mm når jeg søkte rundt nå... Herregud, fant en tråd faktisk JEG startet en stund tilbake der jeg fikk svaret. Sånn kan det gå... Forøvrig her: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=6970&highlight=e46+mtech Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 20, 2006 Share Skrevet April 20, 2006 Jeg er svært imponert over stasjonsvognen din Paulsen. Den har virkelig blitt LEKKER... edit: Kan noen forresten si med sikkerhet hvor mye m-tech undertell på e46 sedan/touring senker? har lest alt mellom 15 og 25 mm når jeg søkte rundt nå... 15 mm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 øyelokkene har jeg vurdert å fjærne men e ikke helt sikker på det! ser liksom litt sintere ut med øyelokkene uten så så den bare dum ut men alle forslag motas med takk! finnes det foresten noe leppe å ha under m-teck fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 20, 2006 Forfatter Share Skrevet April 20, 2006 ":ehi0ppjb]har 35-35 senking men kan få den litt mere ned forran men noen fjærskåler som jeg har liggende!samme som deg ja! Det der ble dritbra! Nå ble jeg selvfølgelig enda mer usikker med tanke på senking... 35mm ser jo perfekt ut bak på bilen din. Hadde egentlig bestemt meg for 40/30 jeg nå. På den annen side er jo ikke akkurat 5mm all verden. Hvor mye vil senkeskålene foran senke? mine senker 1cm men har sett på ebay at dem har som senker opptil 2,5 cm! men er litt i tvil om jeg vil senke mere nå! begynner å bli stiv nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 ingen som vet om det finnes noe leppe å ha under m-teck fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 21, 2006 Share Skrevet April 21, 2006 Rimelig sikker på at jeg har sett det. Tror det var en coupe på e46fanatics som hadde det. Vet ikke hvordan eller hvor en får kjøpt... Ang senkeskåler så vil vel ikke det gjøre bilen stivere, ettersom det er selve demperen eller fjærene som blir festet "høyere", eller tar jeg feil i funksjonen til senkeskålene nå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 21, 2006 Forfatter Share Skrevet April 21, 2006 fjærskåla flytter vel fjæra opp! så trur ikke bilen blir stivere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Nå må du bare gjøre deg klar til neste helg, paulsen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marius paulsen Skrevet April 22, 2006 Forfatter Share Skrevet April 22, 2006 hva skjer da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Hehe. Følger 'u itte me'? 1.mai eller noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet April 22, 2006 Share Skrevet April 22, 2006 Sol,sommer, ny vaska bil og herlige felger, det får til å varme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå