Lien Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Var der i dag og må si det var mange oppmøtte.. Særlig mange Z3 M roadster og det var også en meget strøken 3.0 CSi og en 635CSi.. Finner masse bilder i mitt galleri etterhvert som de blir lastet opp (tar en stund). Hva syntes dere om treffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Takk for et fint treff idag. Desverre var det ikke toppers vær, noe som gjorde at den del satt seg i bilene eller reiste hjem. Håper på et bedre vær neste og og forhåpentlighvis med sommerhjul. var ikke morsomt å sette bilen der med 16" og resten med fete felger Var det forresten mange av dere her inne som var der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 Bildene er på vei opp og er klare om rundt 15 - 20 min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pocket Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Jeg var der en tur. Var veldig mye pent å se på! Fint å få sett mange bimmers.no biler "live", og ikke bare å på bilder. Her er noen av dem: Noen som vet hva den øverste lykte listen her heter, eller hvem som selger dem? Kanskje det er en "hjemmelaget" verson? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. 323 Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Enig med sistnevnte her Fikk en del nye impulser på hva som bør gjøres med bilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Noen som vet hva den øverste lykte listen her heter, eller hvem som selger dem? Kanskje det er en "hjemmelaget" verson? Jeg håper virkelig at det er en hjemmelaget list for pasformen er forferdelig... no offence... ... Når man endelig skal lage et "personlig" uttrykk på bilen bør man i det minste være bare litt kritisk... Jeg likte bilen med orange blinkers på det første bildet... absolut en bil etter min smak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 takk for ett fint treff og bra oppmøte! ble litt surt etterhvert, men det hjalp med ett par varme vaffler. du kunne jo ha tatt bilde av bilen min også da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Jeg kom meg ikke opp i morges... Så jeg setter stor pris på bilder! Sier heller ikke nei til flere hvis det er noen som har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 takk for ett fint treff og bra oppmøte!ble litt surt etterhvert, men det hjalp med ett par varme vaffler. du kunne jo ha tatt bilde av bilen min også da! Var det du som hadde den røde E30 M3'en med prøveskiltene/tollskiltene? Fy faen for en strøken bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Hva jeg synes? Kaldt, surt og jeg var trøtt. Så ja. Ser bilen min på flere bilder, så kan ikke klage på det iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Var det du som hadde den røde E30 M3'en med prøveskiltene/tollskiltene? Fy faen for en strøken bil! det stemmer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Så ut som det var godt og blandet med biler Masse pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 Hm. Du som lå foran meg når vi kjørte hjemover da..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 23, 2006 Forfatter Share Skrevet April 23, 2006 takk for ett fint treff og bra oppmøte!ble litt surt etterhvert, men det hjalp med ett par varme vaffler. du kunne jo ha tatt bilde av bilen min også da! Jeg så den ikke før jeg kjørte ned igjen Lå bak deg ned igjen i en svart 407 stw helt til majorstuen. Skulle hatt med E23'en dit men den har dessverre ikke skilt enda. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 23, 2006 Share Skrevet April 23, 2006 var dette bare for medlemmer ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå