Gå til innhold

Vurderer kjøp av BMW M3

Hakon
 Share

Anbefalte innlegg

Det er vel noen som har coupe men har ikke sett noen som har M3 cab av E46.. Jeg hadde ikke vært i tvil angående dette kjøpet hvis du får den mye billigere enn listepris! Tenk å cruise med en sånn i de svetsiske alper en varm sommerdag... oolalala... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 113
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg skulle kjøpe en E36 cabriolet til min kone for en liten tid tilbake. Vi prøvekjørte en 320iA og med taket nede i 90-100 km/t. Jeg kan garantere deg at hun fikk problemer med å følge med på veien når hun kjørte...

tja min erfaring er at med vinduer oppe og windshot kan man fint kjøre i 100-120. Men fortere enn det så ble det litt vel masse vind i greiene!

Synes forresten det er koselig å sitte i cab når det regner, får litt sånn sitte-under-kalasjen-i-båten-og-spise-reker-mens-det-regner-midt-på-fjorden følelse.

Men, støy er et problem med soft-top. spesielt i tunneler.

Det må nevnes at vinduene var nede...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan regne med saftige summer i vedlikehold hvis man ikke utfører arbeidet selv... Så slik sett så er det en forskyvelse av utgiftene...

1 generasjons eiere har jo ganske gunstige servicevilkår, men 2 og 3 gang eiere... nåja.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjører m3 cab jeg, riktignok en e36, så det kan ikke sammenliknes, MEN jeg vil bare si dette: hvis du ikke bryr deg no særlig om farten og spenningsfølelsen man får i en M3, synes det er harry å kjøre med cabben nede, og er bekymra over vedlikeholdsutgifter o.l. så for guds skyld IKKE kjøp denne bilen!

ring BMW verkstedet en gang til, og spør spesifikt om pris på en insp II service med årskontroll!

dernest sammenlikner du priser på deler på en M3 og en 325 e46, dette kan du gjøre på www.gsbildeler.no eller andre sider! forsikring og diverse er andre ting du må ta med i regnestykket!

men når det er sagt, var det en nydelig bil! jeg elsker M3, og jeg er dødsbestemt på at min neste bil er en e46 M3 cab! men kjøper du den, så kjøp den for den rette grunnen da! vær så snill! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blir mye billigere for meg å kjøpe denne biolen en en 325ci eller noe slikt.. inspII er jo leenge til da.. bilen har bare kjørt 15.000...

jeg bryr meg for all del om spenningen ved å kjøre bil og det hadde vært veldig hyggelig å ha en bil med så mange hester og slikt .. prøver bare å finne ut om det er et fornuftig kjøp eller ikke ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...