antiloop Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Det er vel noen som har coupe men har ikke sett noen som har M3 cab av E46.. Jeg hadde ikke vært i tvil angående dette kjøpet hvis du får den mye billigere enn listepris! Tenk å cruise med en sånn i de svetsiske alper en varm sommerdag... oolalala... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 hehe.. bra noen er positie i alle fall.. snakket nettopp med et BMW-verksted ang servicer og vedlikehold.. han mente det var en enkel og grei sak og at det ikke kom til å bli så forferdelig dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bare_egil Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 løp å kjøp sier jeg bare Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Sjekk, forsikringspremie, vedlikehold, og løp og kjøp. m3 cab er jo en nydelig bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Kjøp kjøp. Jeg ville ikke brydd meg i det hele tatt om det er harry eller ikke å kjøre med cab'en nede når det gjelder en slik bil. Kjøremaskin punktum. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Jeg skulle kjøpe en E36 cabriolet til min kone for en liten tid tilbake. Vi prøvekjørte en 320iA og med taket nede i 90-100 km/t. Jeg kan garantere deg at hun fikk problemer med å følge med på veien når hun kjørte... tja min erfaring er at med vinduer oppe og windshot kan man fint kjøre i 100-120. Men fortere enn det så ble det litt vel masse vind i greiene! Synes forresten det er koselig å sitte i cab når det regner, får litt sånn sitte-under-kalasjen-i-båten-og-spise-reker-mens-det-regner-midt-på-fjorden følelse. Men, støy er et problem med soft-top. spesielt i tunneler. Det må nevnes at vinduene var nede... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Gå for Coupe.. Det burde ikke være penger det står på da man skal handle nyere M bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 absolutt penger det står på... vurderer denne biolen fordi den er jævlig billig i forhold til en jeg skulle kjøpt et annet sted... er en meget nær venn som selger den... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Logitech Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 snakket nettopp med et BMW-verksted ang servicer og vedlikehold.. han mente det var en enkel og grei sak og at det ikke kom til å bli så forferdelig dyrt. Såklart sier dem det! De skal jo tjene penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Man kan regne med saftige summer i vedlikehold hvis man ikke utfører arbeidet selv... Så slik sett så er det en forskyvelse av utgiftene... 1 generasjons eiere har jo ganske gunstige servicevilkår, men 2 og 3 gang eiere... nåja.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318 Touring 04 Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 skulle ikke du kjøpe 730 her forleden da? du som hadde på deg dress og solbriller? sant? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 nei... ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M3cabriolet Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 kjører m3 cab jeg, riktignok en e36, så det kan ikke sammenliknes, MEN jeg vil bare si dette: hvis du ikke bryr deg no særlig om farten og spenningsfølelsen man får i en M3, synes det er harry å kjøre med cabben nede, og er bekymra over vedlikeholdsutgifter o.l. så for guds skyld IKKE kjøp denne bilen! ring BMW verkstedet en gang til, og spør spesifikt om pris på en insp II service med årskontroll! dernest sammenlikner du priser på deler på en M3 og en 325 e46, dette kan du gjøre på www.gsbildeler.no eller andre sider! forsikring og diverse er andre ting du må ta med i regnestykket! men når det er sagt, var det en nydelig bil! jeg elsker M3, og jeg er dødsbestemt på at min neste bil er en e46 M3 cab! men kjøper du den, så kjøp den for den rette grunnen da! vær så snill! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 blir mye billigere for meg å kjøpe denne biolen en en 325ci eller noe slikt.. inspII er jo leenge til da.. bilen har bare kjørt 15.000... jeg bryr meg for all del om spenningen ved å kjøre bil og det hadde vært veldig hyggelig å ha en bil med så mange hester og slikt .. prøver bare å finne ut om det er et fornuftig kjøp eller ikke ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Billigere enn en 325ci? Du får med andre ord en m3 e46 cab til under 400 000? (i norske kroner) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå