-Roger- Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Har jeg forstått rett? Etter å ha lest denne tråden virker det som om cab er billigere enn coupe? Jeg trodde hvertfall det var omvendt... Rå bil uansett GO FOR IT!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 ja stemmer.. får en veldig god pris her... derfor jeg vurdere dette .... ikke noe veiledende pris for å si det slik... sjekket forholdene til Porsche og jeg må si at stervicer og slikt ikke var så ille der heller... kan umulig koste mer en det gjør for en 911 eller noe slikt ... eneste jeg syns var litt drøyt var dekkene ... 1,5 sett dekk må påregnes i året sa selger.. og dekkene koster 20.000 er ikke det litt mye for dekk ? koster vel ikke så mye til en M3 ? som dere ser av bildene er det 18" felger ( tror jeg ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Det er fullt mulig at dekk vil komme på 20 000 kr. Felgene jeg venter på har dekk for litt ca 20 000. Det er de samme dekkene som blir levert på Porsche Cayenne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Spent på å høre åssen dekk det er på den M3'en... www.interdekk.no www.dekkonline.com Klart det ikke blir 20.000 for dekker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 husker jeg betalte veldig ( alt) for mye for Run-flat dekkene i sin tid... dekk er dyre saker ... slike ting man egentlig ikke regner med når man kjøper bil... mht dekk på denne M3'en er jeg ikke sikker på hva som står på 18" eller 19" sommer... apropos run-flat dekk... har Bridgestone potenza på 5-serien til far nå.. noen som vet om dette er ok dekk.. jeg syns de er så vanvittig mye bedre ( radikal forskjell) fra de dunlop-dekkene som ble levert da bilen var ny... synspunkter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Original dekk på en e46 m3 cab er 225/45/18 foran og 255/40/18 bak! Skal ikke være noe problem å skaffe de til rundt 10 lapper av et kjent dekkmerke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Dekk trenger nødvendighvis ikke være så veldig dyrt. Man betaler for det man får. Det lønner seg ikke alltid å kjøpe de billigste dekkene som er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 nei det har du aldeles rett i... men jeg ser ikke på det som noe stort problem... bilen har jo ikke kjørt meer en 15.000 så jeg trenger vel ikke bytte dekk enda ? bilen er ikke grisekjørt så det er mye igjen på dekkene regner jeg med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Dekk trenger nødvendighvis ikke være så veldig dyrt. Man betaler for det man får. Det lønner seg ikke alltid å kjøpe de billigste dekkene som er. Og spesielt på en m3 der dekkslitasjen kan bli stor i løpet av en sommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 Uansett..hadde jeg fått en strøken e46 m3 cab som har gått under 15000 for under 400k så er det vel egentlig ingenting grunn til å si nei. (hvis man har pengene eller mulighet til å skaffe de da så klart) Kan jo tilogmed tjene bra på den når den en gang skal selges. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 er en ting jeg aldri har skjønt med denne verden og det er hvorfor kjente selger biler til andre kjente for en billigere penge. Hvis jeg hadde hatt en m3 som hadde gått bare 15000 km så stiller den ganske bra i forhold til andre m3er ute på markedet og folk betaler heller 20000 kr ekstra bare for den km standen så han som selger den bilen til deg til en billigere penge enn en 325 så føler jeg det er noe muffins på gang... Har du råd til en m3 så skal det gå greit med bensin utgifter og servicer osv.. men derimot at du kjøper en m3 fordi den er billig er som om jeg drar på elkjøp å kjøper en tv som er satt ned 50% og jeg får den for kanskje 35000 kr men har egentlig ikke råd til den, men kjøper den fordi jeg får den billig... er viktig å tenke litt... og du sier at det er deilig å kjøre rundt i en bil med masse hestekrefter. hvorfor ødelegge den med masse dø vekt da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 No offense, men...er bilen stjålet? Hehe, virker litt rart hele greia Burde hvertfall få sjekka kilometerstanden om den stemmer. Hvis den er så billig kan du vel kjøpe, for så å selge igjen litt dyrere.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 24, 2006 Forfatter Share Skrevet April 24, 2006 noen her som åpenbart ikke skjønner poenget.. greit nok.. gidder ikke forklare premisset enda en gang. jeg kjenner jo karen som selger bilen bedre en min egen bukselomme.. klart det ikke er noe muffens på gang ... kan jo se på det som en tjeneste eller noe .. er vel mer en nok hester til å dra rundt på en cab, vel ? om ikke syns jeg folk begynner å bli litt vel bortskjemte på fart og aks. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
antiloop Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 noen her som åpenbart ikke skjønner poenget.. greit nok.. gidder ikke forklare premisset enda en gang. jeg kjenner jo karen som selger bilen bedre en min egen bukselomme.. klart det ikke er noe muffens på gang ... kan jo se på det som en tjeneste eller noe .. er vel mer en nok hester til å dra rundt på en cab, vel ? om ikke syns jeg folk begynner å bli litt vel bortskjemte på fart og aks. Du må se innslaget i Autofil da de tester E46 M3! Får frysninger hver gang jeg titter på det.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet April 24, 2006 Share Skrevet April 24, 2006 er en ting jeg aldri har skjønt med denne verden og det er hvorfor kjente selger biler til andre kjente for en billigere penge. Hvis jeg hadde hatt en m3 som hadde gått bare 15000 km så stiller den ganske bra i forhold til andre m3er ute på markedet og folk betaler heller 20000 kr ekstra bare for den km standen så han som selger den bilen til deg til en billigere penge enn en 325 så føler jeg det er noe muffins på gang... Har du råd til en m3 så skal det gå greit med bensin utgifter og servicer osv.. men derimot at du kjøper en m3 fordi den er billig er som om jeg drar på elkjøp å kjøper en tv som er satt ned 50% og jeg får den for kanskje 35000 kr men har egentlig ikke råd til den, men kjøper den fordi jeg får den billig... er viktig å tenke litt... og du sier at det er deilig å kjøre rundt i en bil med masse hestekrefter. hvorfor ødelegge den med masse dø vekt da?? Du må vel ha noe personlig imot Håkon du eller? Han har muligheten til å kjøpe en M3, da er det ikke så mye å tenke på spør du meg... Døvekt? Hvor mye veier egentlig denne caben? 1500 kg? Tror nok det drar greit uansett jeg! Jeg gratulerer hvertfall hvis det blir E46 M3 på deg Håkon, og sier ikke nei takk til en prøvetur! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå