Gå til innhold

Min E34 Touring. [Solgt 12.05.08]


 Share

Anbefalte innlegg

hehe så dere har vært ute å prøvd snøføret steffan og satlkjelen? :D måtte ut istad jeg også.. "måtte jo en kjapp tur i butikken" lengste turen til butikken ever :lol:

må si 225 dim flyter bra gitt. og ja! de vinterhjula dine er vi nok flere her inne som sikler på! :twisted:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 348
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ikke store tinga som skjer med Touringen om dagen! Men har hørt i det siste, at det er på tide å bytte noen foringer o.l. Er noen små klunke lyder å høre, spesielt venstre foran :x .

Tidligere ikveld, var jeg og Dr_S nede i vaskehallen på Kremmerhuset og fikk gnikket vekk salt og annet dævelskap som nedbryter bilene våres på denne tida året. Digg å kjøre rein bil igjen etterpå 8) .

Dr_S fikk også montert sitt nye (andre) xenonkitt omsider. Måtte feilsøke litt, siden den ene siden ikke lyste til å beg. med. Har litt dårlig kontakt på div. ledninger der, men det ordner du snart tenker jeg :P .

Men det kjipeste for min del, er at jeg oppdaget en kjølevannslekkasje på Touringen på vei hjem. Lekker ett sted (slange?) under/ved bremsekraft forsterker. Så da er det bare å finne ut av dette imorgen, urg :( .

6gfxgig6x3ebm567n7e4.jpg

aqx24ixcpwah7lugrbzo.jpg

2xpw38em50ugzcrjl8sj.jpg

rtbh8rm555pfpmtgtewp.jpg

uag26wynx91q6935ihvb.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja, det ser ut som en skikkelig hall hvor man kan vaske og pleie bilen skikkelig. Har du noen fremtidige planer for børsa, eller er den så og si perfekt (noe som den ser ut som er)..? To meget, meget pene og velholdte biler.. Gleder meg til en nærmere titt i Juni.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er en super plass å vaske bil på denne tida av året. Varmt og godt siden det er i kjelleren på kjøpesenteret :D .

Har ikke store oppgraderingsplaner i nærmeste fremtid. Blir nok heller å bytte ut endel slitedeler, for å holde den i god stand!

Håper virkelig at været er på vår side på vårmønstringen. Men det er vel ikke i Juni, snakker vel heller om Søndag 4. Mai 8) .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fornuftige planer for fremtiden. Dette er og kommer til å bli et nydelig smykke som det fins svært få av.. :D

Er det 4. Mai nå? Fikk forståelsen av at det var 4. Juni når vi snakket om dette sist.. I Fahrfreude står det 1 Juni.. Nei, nå tror jeg BMW CCN ledelsen må ordne opp.. :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, stemmer, noen må bekrefte riktige datoer :lol: .

Her står det vårmønstring 4. Mai

Her står det vårmønstring 1. Juni.

Og her står det at Rudskogen dagene er bekreftet 31. Mai til 1. Juni. Som igjen bekrefter at vårmønstring ikke er 1. Juni. I såfall, så blir det nok noe labert oppmøte på Valle :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dæven Steffan.... N95'en din tok jo bedre bilder enn min Canon Ixus 70 :(

Var godt å få vaska vekk litt inngrodd salt ja, bilen blir jo ikke skikkelig rein uten microfiber og meguiars :)

Fikk endelig rota meg til å få hivd på xenonkitet også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil. E34 touring slår aldri feil.

Hva heter girkula di? Den så veldig kort ut.

Takk du! Gearkula ja, vet ikke hva den heter, men det er denne, kjøpt på KOED. Gearkule m. lys + manchette. Er litt tykkere en orginal BMW, som gjør den go å holde i. Det er nok short shift'n & M5 baseplata som gjør at den ser så lav ut, meget fornøyd selv :P .

Hey kuker som ikke sier fra om BMW vaskedag. Er det der nede på Farmandstredet? Har de noe form for underspyling der?

Så så, ble tatt litt på sparket dette vasketreffet. Og jeg trodde du jobba døget rundt om dagen, siden CEO puster deg i nakken på store prosjekter :lol: .

Har ikke underspyling der nede. Er avfetting, skum, høytrykk, glansvask og støvsuging. Er nede i parkeringshuset i den gamle delen av Farmanstredet, og da mener jeg den virkelig gamle delen, fra -80 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er nede i parkeringshuset i den gamle delen av Farmanstredet, og da mener jeg den virkelig gamle delen, fra -80 tallet.

Er nok eldre enn oss den kjellern der.. Kremmerhuset-bygget sto ferdig i -71 :)

Er ganske populær vaskeplass, men få som kanskje vet om den bortsett fra taxier osv. Er litt dyrere å vaske der enn andre steder, men det er greit med plass, oppvarmet og mulighet for å fylle vann på bøtte, samt støvsuger og egen tørkeplass.

Gunnar, blir nok ikke lenge til neste gang, skal sende deg en SMS da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så, ble tatt litt på sparket dette vasketreffet. Og jeg trodde du jobba døget rundt om dagen, siden CEO puster deg i nakken på store prosjekter :lol: .

Hehe. Leverte fra meg det arbeidet på tirsdag, heldigvis. Men var på jobb til rundt 20 i går, hvis det var da dere var der. Fikk highspeedkamera på onsdag, som jeg måtte rigge opp i går siden vi skal på test på mandag. Nå kan vi lage de råeste burnoutvideoer verden har sett! ;)

Har ikke underspyling der nede. Er avfetting, skum, høytrykk, glansvask og støvsuging. Er nede i parkeringshuset i den gamle delen av Farmanstredet, og da mener jeg den virkelig gamle delen, fra -80 tallet.

Den der man kjører inn rett ved overgangen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...