Steffan C Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Skrevet Mai 28, 2007 ok. var leppa jeg sikla på se... hehe Okei!?! Fikk du sett den? .
Saltkjelen Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Nydelig med Eisenmann eksos, Steffan. Du har vel ikke tilfeldighvis en lydfil på lager..?
Steffan C Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Skrevet Mai 28, 2007 Nydelig med Eisenmann eksos, Steffan. Du har vel ikke tilfeldighvis en lydfil på lager..? Takk T.A.S, har desverre ikke noen lydfil! Kan se om jeg kan fikse det, men lover ingen ting . Ligger det ikke noen på Eisenmann sine hjemmesider da?
Glenno Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Heisann SteffanC. Fikk noe lyd på film selv om avstand for bilder ble noe dårlig lørdan. Over sendt/ samt skal poste noe film som Gunnar skal kikke nærmere på. Da får vi se etter hvert om det kommer noe lyd derfra .
Steffan C Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Skrevet Mai 28, 2007 Hei ja Glenn, og takk for sist . Supert om du får fiksa noe film og lyd fra kjøringa. Så tenker jeg T.A.S hiver seg rundt å shopper ett 2 eller 4- rørs Eisenmann anlegg til E60'n .
S.Arnesen Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 ok. var leppa jeg sikla på se... hehe Okei!?! Fikk du sett den? . jepp. så de hadde slike cup wings på den siden du linka til tidligere her.... prisen var ikke ille heller...
Steffan C Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Skrevet Mai 28, 2007 Prisen var den største grunnen til at jeg kjøpte den . Men synd for andre at Autospar ikke selger den lenger!
Saltkjelen Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Hei ja Glenn, og takk for sist .Supert om du får fiksa noe film og lyd fra kjøringa. Så tenker jeg T.A.S hiver seg rundt å shopper ett 2 eller 4- rørs Eisenmann anlegg til E60'n . Hehe, det var det da.. Skulle gjerne ha gjort det når jeg hører hvordan det høres ut på motoren, men det var dette med pæng igjen da.. Tåkelysinnsatser (Juni/Juli) og senkesett står nok høyere på listen.. Blir spennende å høre lyden på filmen..
Steffan C Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Skrevet Mai 29, 2007 Erfaringen på lyden så langt T.A.S er faktisk at det høres nesten helt orginalt ut . Vi si at det ikke er i nærheten av lyden i det klippet du postet her. Men det er kansje fordi det er 2- rørs anlegg?! 2mMY's sin E39 520 med 4- rørs anlegg har mer lik lyd som i klippet her . Tipper rånegutta på den lokale bens'ern ikke syns lyden i min eksos er tøft nok .
Saltkjelen Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Hehe, jeg syns nå litt av "sjarmen" med Eisenmann anlegget er at man får en relativt original lyd, men man hører alikevel at den blir hissigere. Å montere noe jalla greier som buldrer og brakar faller overhode ikke i min smak, så det eneste alternativet er Eisenmann..
Berntsen7 Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Hvor har du fått tak i den frontleppa a? *sikle* hehe
Steffan C Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 Hvor har du fått tak i den frontleppa a? *sikle* hehe Sjekk dette innlegget mitt .
Steffan C Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 aaah...:\..sikkert klin umulig og få tak i Send de en e-post og forhørdeg om den kan skaffes . Bruk gjerne bilder av min bil som ref./info hvis de trenger det. EDIT: Du kan jo evt. kjøpe den direkte fra produsenten .
Geir Anders Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 På tide å rive vekk mellompotta Steffan, og sveise strake rør på. Da får nok pipa en annen lyd ja! Gjorde det på 523n, og gjør det samme på Z'n hvis det blir Eisenmann med tiden, noe det helt sikkert gjør! Du trenger ikke si noe til frua vet du, hvis hu syns den brummer litt mer, kan du bare si at potta har blitt innkjørt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå