BMWPower Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2006 Hvem er det som har den e30'n til venstre på siste bilde der da? En på forumet? Er en kompis av meg sin M3. Meget strøken bil. Er reg på forum ja. Ellers takk for fine tilbake meldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juli 10, 2006 Share Skrevet Juli 10, 2006 blir pent det der, men blir helt konge når du får komplett M pakka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 11, 2006 Lurte litt på om eg sko bytta bil igår Konge bil!!! Ja, det e ein M5 E60!!!! Bilen min ble plutsligt så kjedligt ved siden av hehe... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
O'Reily Skrevet Juli 14, 2006 Share Skrevet Juli 14, 2006 Er det bare jeg som syns det ser ut som E60 M5 står på stylter? Var å kikket på en i Trondrud Bil i Asker her om dagen, og de kunne godt vært senket litt. Ang. din E39: fineste jeg har sett noen gang tror jeg! Jeg syns du skal beholde den frontfangeren du har og bruke pengene du sparer på å ikke kjøpe M-tech til en søt kompressor! Da er den drømmebil #1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Juli 17, 2006 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2006 Er det bare jeg som syns det ser ut som E60 M5 står på stylter? Var å kikket på en i Trondrud Bil i Asker her om dagen, og de kunne godt vært senket litt.Ang. din E39: fineste jeg har sett noen gang tror jeg! Jeg syns du skal beholde den frontfangeren du har og bruke pengene du sparer på å ikke kjøpe M-tech til en søt kompressor! Da er den drømmebil #1 Har MEGET lyst på kompressor ja Lurer litt i og selge min og kjøpe meg/bygge meg en M5 E39 også. Men kompressor på min er jo absolut en go ide Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet Juli 17, 2006 Share Skrevet Juli 17, 2006 Nydeleg bil, synst den rieger delen på frontfangeren var rett og slett meget bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 Et lite sommer bilde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Veritas Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Nyydelig bil De øyelokka gjør bilen helt utrolig rå Kjempefine bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet August 9, 2006 Forfatter Share Skrevet August 9, 2006 Takk takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Satan den bakrutesenkeren gjorde seg.. Felgene er gromme.. passer helt nydelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet August 9, 2006 Share Skrevet August 9, 2006 Nydelig bil det der! stilige bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWPower Skrevet Januar 11, 2007 Forfatter Share Skrevet Januar 11, 2007 Liten oppdatering her da... har gjort en del, bare ikke fått alt på nett Anyway.... Fikk noen go saker fra Koed i dag 1 stk M5 fanger 2 stk Klare grøfte/tåkelys. 2 stk M5 E60 "lufteriller" Skal lakkere og montere M5 fanger i helga, gleder meg Vett ikke helt om jeg skal montere M5 riller fra E60, kan bli bra, men er redd d kan bli litt "harry". Noen meninger?? "M5" merke må selvfølgeligt bort. Erstattes med bare "M" eller noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RonnyW Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 er redd for at det blir noe harry med de m5 luftrillene fra e60 m5.. men ellers så er bilen din meeeget pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Åssen bakrute senker har du? Lurer lit tpå en sånn selv, er vel eneste jeg mangler i form av styling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toro Skrevet Januar 12, 2007 Share Skrevet Januar 12, 2007 Åssen bakrute senker har du?Lurer lit tpå en sånn selv, er vel eneste jeg mangler i form av styling Fler som lurer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå