skillbill Skrevet April 25, 2006 Share Skrevet April 25, 2006 grattis med ny bil pent! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 25, 2006 Forfatter Share Skrevet April 25, 2006 Fet bil!! Er det sånn M-teck bakfanger? takk for det! Skal være det ja, med ryggesensorer til 1000kroner stykke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RenZor Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Gratulerer med ny bil ja, E46 er den fineste bilen i 3-serien syns jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 26, 2006 Forfatter Share Skrevet April 26, 2006 takk for det! Her er litt innenfra.. Det rattet er superdeilig å ratte med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Grattis med ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
a-olsen Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Gratulerer med nydelig bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skywalk3r Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 vakker bil!! jeg skal hent meg en på fredag jeg og! gleder meg som en hund!!! har allerede betalt den og saker men får den ikke før fredagen!! http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 122&page=2 Mvh Stian S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Gratulerer med ny toppløs BMW eriklepe. Ser veldig bra ut på bildene, både innvendig og utvendig. Flotte sommerhjul også . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 28, 2006 Forfatter Share Skrevet April 28, 2006 vakker bil!! jeg skal hent meg en på fredag jeg og! gleder meg som en hund!!! har allerede betalt den og saker men får den ikke før fredagen!!http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... 122&page=2 Mvh Stian S fikk du hentet denne i går da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Gratulerer med en fin sommerbil... perfekt timing... ... Hvordan vet du forøvrig at foringene på giroverføring må skiftes ? ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 eriklepe: Har du et bilde av bilen sett bakfra? Der bakfangeren kommer bedre med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eirik3 Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Gratulerer! Denne var skikkelig fin, lekker fargekombinasjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 29, 2006 Forfatter Share Skrevet April 29, 2006 Gratulerer med en fin sommerbil... perfekt timing... ... Hvordan vet du forøvrig at foringene på giroverføring må skiftes ? ... Har fått tilstandsrapport, de mente ihvertfall det. Har ikke sett på det selv, men det kjennes veldig ut som slitte foringer. Har allerede kjøpt de, var ikke så dyr uansett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 LÆKKERT!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Har fått tilstandsrapport, de mente ihvertfall det. Har ikke sett på det selv, men det kjennes veldig ut som slitte foringer. Har allerede kjøpt de, var ikke så dyr uansett... OK... jeg tror også at jeg har slitte foringer på giroverføringen, men jeg er usikker på om diagnosen er korrekt. Kan du evt. beskrive hvordan girskiftet føles når foringene er slitt ? Jeg har ingen problemer med selve girskiftet, men jeg kan føle (ikke høre) en lett "skrapende" følelse i selve girspaken når spesielt tredjegearet skal legges inn. Jeg kan ikke høre eller merke ulyder i selve gearkassen så det er ikke syncromeshen som er problemet... "skrapingen" kommer trolig fra et eller annet sted på selve overføringen/gearspaken. Noen dager er det ingen "skraping" og andre dager er den der hele dagen... uten et egentlig mønster... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå