mortena Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Tror også dette bli bra. Skal ikke kimse av Audi. De lager mye sexy der i gården. Bare det at det lages enda litt mer sexy i Bayerntraktene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 er ikke så ille til å være Audi.. . Q7'en ser ikke så ille ut når man ser den i virkeligheten heller ... tenkte jeg skulle teste den..hehe.. se om den er noe ok .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kevin=) Skrevet April 26, 2006 Share Skrevet April 26, 2006 Jeg så den Q7 her i usa før den kom til Norge, fant faktisk ut at den jeg så var den første her i usa også.. var meget skuffet når jeg så den ass.. hadde hørt mye bra om den osv, men syns ikke den var så kul.. og håkon, du skal prøve m3 så q7. haha.. Jeg tror den rompa der er kamuflert ass, ingen bilprodusenter kan komme med en slik en vel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet April 27, 2006 Forfatter Share Skrevet April 27, 2006 Joda... jeg tror dette blir meget bra... hmm dette så bra ut likevel.......NICE ASSSSSSSSSSS lol Det der er ikke en R8... Det HER er en R8 Er ikke kjent med auda, men på dinside skriver dem at dette er en auda r8, se selv http://www.dinside.no/php/art.php?id=300553 står på over skriften..SPIONBILDER AV AUDA R8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Man kan jo venne seg til mye rart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Må være maskert... Kan ikkje lage ein bil med sånn rumpe! Si ikke det. De har jo a2 på samvittigheten også.... Rumpa på a2'n er ikke akkurat deilig den heller,men den står i stil til resten av bilen uten tvil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Denne R8 bakenden er maskert. Audi har lagd gode og pene biler de, men etter at de smelte på den store fæle grillfornten har jeg mistet totalt sans for Audi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 27, 2006 Share Skrevet April 27, 2006 Denne R8 bakenden er maskert. Audi har lagd gode og pene biler de, men etter at de smelte på den store fæle grillfornten har jeg mistet totalt sans for Audi. Den uttalelsen er jeg helt enig i... hvordan noen kan mene at den nye grillen er elegant er for meg helt uforståelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå