Steffan C Skrevet April 28, 2006 Share Skrevet April 28, 2006 Jeg hadde gått for disse . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 LED's for the people! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nils Jørgen Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Hva er egentlig forskjellen på de to øverste lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2RE_Racing Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 LEDs LEDs LEDs!! Say no more! Vedlikeholdsfritt også.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Ingen av delene! Orginale røde og hvite ser best ut på e36! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Alle alternativer er egentlig helt ok så lenge du ikke velger lexuslys i kombinasjon med "personlig" styling... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Den var lite pen E9 :-& Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SteffenM2 Skrevet April 29, 2006 Share Skrevet April 29, 2006 Er jo rett og slett drit morro å se på den bilen der.. Holder på å dæve av latter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 hvor henter de inspirasjon fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Jeg mener at LED-lysene ser "harry" ut. Min mening er at Crystal ser best ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 LED er tingen. de er hakket kulere enn crystal. Ole har talt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_JP Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 GS er jo utsolgt på nesten alle lykter jo................. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Styling-tech levanger har. www.styling-tech.no Ligger ikke på nett siden hans men bare ring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Thomas Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 LEDs LEDs LEDs!! Say no more!Vedlikeholdsfritt også.. Bob bob bob..... Vedlikeholdsfritt er så mangt! Ja pærene varer lengre, men når det først begynner å fåkke seg, så er suppa kokt.... Måtte ha full service på mine LED's da det viste seg at litt kondens hadde rustet på nesten halvparten av diode-kontaktene. Så jeg hadde ute alle diodene og smørte opp og byttet ut ca. 15 stk. (GS selger disse løst for 19,- stk.) Ser teit ut når bare halvparten virker Men allt annet enn lexus på en E36.... Var jo blitt skikkelig grei den sorte E36'n der ja! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard ///M3 Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Vanlige rød/hvite synes jeg ser best ut.. Crystal lyktene passer ikke helt inn. De ser mye nyere ut enn hva bilen gjør. Dessuten er den hvite sripa for brei,noe som får de til å se klumpete ut. Lysoppstillinga er heller ikke like pen som den er på de orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå