Geirrita Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Legger ut et par bilder av brakka mi ,siden jeg er ny her på forumet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viko Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Velkommen ska du være. Fin bil, kvite blinkers rundtom og litt senk, blir den meget bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sLQvdal Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 første gang jeg ser BBS CH felger på e39 og må si de kledde bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 velkommen ja! pen bil har du også! "mange" fredrikstad folk her nå jo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 velkommen hit til oss:D fin 5'r du har der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Velkommen skal du være... og BBS CH er alltid fint... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 lekker bil. Velkommen inn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peoplez Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Velkommen ska du være.Fin bil, kvite blinkers rundtom og litt senk, blir den meget bra.. jepps, velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lien Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Velkommen skal du være, og jeg må si at BBS CH er de peneste felgene som er å oppdrive til nyere bmw! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Pen 5'er. BBS ch er vist utrolig lekkert på den bilen også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Velkommen til det beste forumet . Nydelig BMW du har, men som sagt tidligere i tråden, nye lykter rundt om og litt senk så blir det perfekt . Går en sølvgrå E39 sedan med 19" BBS CH hjul her i område, den er griseflott med de felgene. Tror det er første gang jeg har sett E39 Touring med BBS CH, passer utrolig bra . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Velkommen ja.. Pen bil og felger, men støtter teorien om at hvite blink kan heve utseende ytterligere. Spesielt sånne 2001 look hovedlykter frisker opp E39 masse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pedi Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Legger ut et par bilder av brakka mi ,siden jeg er ny her på forumet. Definitivt en "brakke" som glatt kunne fått plass i tunet mitt ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Velkommen Meget strøken bil, og som poengtert tidligere, kjempe flott med BBS CH. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Velkommen til forumet. Nydelig E39. Hjula passet kjempebra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå