Geirrita Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Legger ut et par bilder av brakka mi ,siden jeg er ny her på forumet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Viko Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Velkommen ska du være. Fin bil, kvite blinkers rundtom og litt senk, blir den meget bra.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sLQvdal Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 første gang jeg ser BBS CH felger på e39 og må si de kledde bilen Link to comment Share on other sites More sharing options...
skillbill Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 velkommen ja! pen bil har du også! "mange" fredrikstad folk her nå jo Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nino Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 velkommen hit til oss:D fin 5'r du har der Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fredrik Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Velkommen skal du være... og BBS CH er alltid fint... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hakon Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 lekker bil. Velkommen inn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peoplez Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Velkommen ska du være.Fin bil, kvite blinkers rundtom og litt senk, blir den meget bra.. jepps, velkommen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Lien Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Velkommen skal du være, og jeg må si at BBS CH er de peneste felgene som er å oppdrive til nyere bmw! Link to comment Share on other sites More sharing options...
|Andreas| Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Pen 5'er. BBS ch er vist utrolig lekkert på den bilen også Link to comment Share on other sites More sharing options...
Steffan C Posted April 30, 2006 Share Posted April 30, 2006 Velkommen til det beste forumet . Nydelig BMW du har, men som sagt tidligere i tråden, nye lykter rundt om og litt senk så blir det perfekt . Går en sølvgrå E39 sedan med 19" BBS CH hjul her i område, den er griseflott med de felgene. Tror det er første gang jeg har sett E39 Touring med BBS CH, passer utrolig bra . Link to comment Share on other sites More sharing options...
BalleKnalle Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Velkommen ja.. Pen bil og felger, men støtter teorien om at hvite blink kan heve utseende ytterligere. Spesielt sånne 2001 look hovedlykter frisker opp E39 masse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pedi Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Legger ut et par bilder av brakka mi ,siden jeg er ny her på forumet. Definitivt en "brakke" som glatt kunne fått plass i tunet mitt ja... Link to comment Share on other sites More sharing options...
ErikS Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Velkommen Meget strøken bil, og som poengtert tidligere, kjempe flott med BBS CH. Link to comment Share on other sites More sharing options...
StigJ Posted May 1, 2006 Share Posted May 1, 2006 Velkommen til forumet. Nydelig E39. Hjula passet kjempebra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts