Ole@Automote Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Må bare si att jeg liker de bilene der må ha meg en sånn en dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Veldig fin bil. Gratulerer med dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mnesby Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Likte ikke at du hadde byttet motor til noe "uoriginalt". Ellers er det jo en klassisker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr.Plow Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 For et vakkert syn. Ble ikke akkurat styggere uten gummispoileren heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 En nydelig tidlig utgave av E24 ut den primitive gummispoilern bak... Så enig. Mye finerer uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet April 30, 2006 Share Skrevet April 30, 2006 Flotter bil.. En BMW jeg absolutt kunne tenkt meg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 Csiturbo skrev Det er en sykt fin farge! Hvilke bremser/understell har du??? Bremser og understell er standard 635 med sperre. Tenker på en oppgradering av bremser fremme. Muligens 750 bremser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Pen bil, kledde felgene godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Vakkert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 Takk for alle de gode tilbakemeldingene. Kjekt når andre også liker det som en selv har stått mange kvelder (og netter) for å få til. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dolk Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Nydelig bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evopower Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 Så det var du som hadde den bilen! Jeg sto å gapte rundt den bilen i flere timer på søndag Herregud, for en strøken bil! Likte at den hadde det "rette" utstyret svart skinninteriør med elektrisk justering Bilen er enda finere i virkeligheten enn på bildene. Flott farge, flotte felger. Fikk fram linjene i bilen. Skulle ha stilt opp det vraket av en 633 jeg hadde på siden av som før-etter restaurering utstilling..hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ovex Skrevet Mai 1, 2006 Share Skrevet Mai 1, 2006 meget meget bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw pat Skrevet Mai 1, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 1, 2006 Evopower skrev: Skulle ha stilt opp det vraket av en 633 jeg hadde på siden av som før-etter restaurering utstilling..hehe. Er ikke tilfeldigvis den gamle til skjalg dette? Kjenne han som har den nå. Hadde vel vært litt arbeid for å fått den strøken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå