Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
M3 GT er en fantastisk fin bil som dessverre ble levert i en fantastisk stygg farge.

Stygg farge nei!

Tvert i mot syns det er en flott farge jeg.

Ikke for å ødelegge tråden (for det vil jeg ikke), men jo: Grønne biler generelt, og BRG spesielt, gir meg frysninger i negativ forstand.

Men smaken er forskjellig. Alle kan ikke like det samme. Heldigvis.

Og bilen er jo helt knall ellers da.

• Svar 48
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

For henge meg på her jeg også :)

Likte bilen din utrolig godt! Rå bil, tøff farge, tøft interiør men triste felger :) Hehe, grattis med ny bil ;)

Skrevet

Likte bilen din utrolig godt! Rå bil, tøff farge, tøft interiør men triste felger :)

Triste felger!? Syns motorsport felgene er noen av de tøffeste jeg på E36....

Skrevet

Likte bilen din utrolig godt! Rå bil, tøff farge, tøft interiør men triste felger :)

Triste felger!? Syns motorsport felgene er noen av de tøffeste jeg på E36....

enig, de kler E36 veldig godt!

Gratulerer med ny og sjelden bil, Tåmi! :D

Skrevet
BRGfargen er IKKE stygg. Den er bare griselekker. Samme er intriøret. Har ikke fått sett Tåmi sin live ennå. MEn har sett og sittet i en annen GT som holder til i Stavangerområdet. Rett og slett bare digg biler.

Lov meg en ting Tommy. HOLD DEN ORIGINAL!!

M3GT og original, er synonymer i mine ører :wink:

Skrevet
Gratulerer så mye! Det var en voldsom oppgradering fra BMW 318is til BMW M3 GT!! :D

Eller rettere sagt fra Touran til GT. :lol:

Skrevet
Gratulerer Tommy!

Godt å se at du er tilbake til riktig merke igjen! Er du fortsatt hos Fjetland eller? Hva sier de der? ;-)

Jepp jeg er fortsatt hos fjetland, men det stopper meg ikke fra å kjøre en kvalitetsbil :D

Har dessuten kjøpt en '93 passat stv. som skal være bruks og vinterbil.

Skrevet

1995 BMW E36 M3 GT produksjonsnummer 133

Bilde000.jpg

Dra bilen opp til Fartsperren 250km/t når oljen ikkje er passert 80grader, er ikkje det helt lureste en gjør.. :shock::shock:

Skrevet
M3 GT er en fantastisk fin bil som dessverre ble levert i en fantastisk stygg farge.

Kødder du? Er jo en sinnsykt pen fargen, spesielt på den bilen.. Men alle har jo lov å mene feil også.. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...