Gå til innhold

audi annonse


525 DAT
 Share

Anbefalte innlegg

Det står ikke at han har skrevet at dette er en taper annonse. Et vennepar av meg importerte en 99 Audi A6 2,5 TDI Avant Quattro med ca 136 000 km på telleren for et par år siden. Bilen var strøken og hadde absolutt alt av utstyr. Bilen ble solgt igjen ettet 6 mnd pga. STORE verkstedutgifter og det var noe galt med bilen hele tiden..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en taper annonse når han skriver dette:"Med Quattro firehjulstrekk kommer du helt frem til hytta, i hvertfall dersom det ligger et Audi-verksted eller to langs veien". han mente jo at den innholder bare feil og masse reparasjoner....trist men sant!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe Synes annonsen er jævlig bra. Og ærlig. En kamerat av meg som jobber i et bilfirma, fortalte meg meg om et slikt tilfelle av Audi som dette her. Audi eieren fortalte om super mange og dyre reprasjoner....vet ikke om DET tilfellet er denne bilen. Men annonsen bare bekrefter mitt inntrykk av merket.....min mor kjører også Audi......dessverre for meg...... :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kalte denne en taper annonse? Kan vel i grunn kalle det en TAPER TRÅD, Hva er galt med annonsen?

Svær på nett :roll:

bra salgsanonse:D en erlig kar hvertfall :lol:

Stell deg foran meg å si det, så skal vi se hva du sier da.. :wink:

Han ble vel ikke skremt av "trusselen" din vil jeg tro. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...