Jump to content

audi annonse

525 DAT
 Share

Recommended Posts

Det står ikke at han har skrevet at dette er en taper annonse. Et vennepar av meg importerte en 99 Audi A6 2,5 TDI Avant Quattro med ca 136 000 km på telleren for et par år siden. Bilen var strøken og hadde absolutt alt av utstyr. Bilen ble solgt igjen ettet 6 mnd pga. STORE verkstedutgifter og det var noe galt med bilen hele tiden..

Det er en taper annonse når han skriver dette:"Med Quattro firehjulstrekk kommer du helt frem til hytta, i hvertfall dersom det ligger et Audi-verksted eller to langs veien". han mente jo at den innholder bare feil og masse reparasjoner....trist men sant!

Du kalte denne en taper annonse? Kan vel i grunn kalle det en TAPER TRÅD, Hva er galt med annonsen?

Svær på nett :roll:

bra salgsanonse:D en erlig kar hvertfall :lol:

Stell deg foran meg å si det, så skal vi se hva du sier da.. :wink:

hehe Synes annonsen er jævlig bra. Og ærlig. En kamerat av meg som jobber i et bilfirma, fortalte meg meg om et slikt tilfelle av Audi som dette her. Audi eieren fortalte om super mange og dyre reprasjoner....vet ikke om DET tilfellet er denne bilen. Men annonsen bare bekrefter mitt inntrykk av merket.....min mor kjører også Audi......dessverre for meg...... :?

Du kalte denne en taper annonse? Kan vel i grunn kalle det en TAPER TRÅD, Hva er galt med annonsen?

Svær på nett :roll:

bra salgsanonse:D en erlig kar hvertfall :lol:

Stell deg foran meg å si det, så skal vi se hva du sier da.. :wink:

Han ble vel ikke skremt av "trusselen" din vil jeg tro. :P