fre Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Legger ut noen bilder av nybilen.. kommer vel mer senere Her er litt mer fra turen: http://www.onkel3000.com/Clubsport/tyskland.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nino Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-Knut Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Noe så fælt! tror dette må være noe av d styggeste jeg har sett.. jeg ville ikke kjørt en sånn en for alt her i verden! Jeg tror jeg må... hæ? hva sa du? Om jeg er missunnelig... ehh.. ja Gratulerer med en kjempeflott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Anders- Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Grattis med ny bil Sinnsykt pen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 SWEEEEET Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Lekker bil! Gratulerer. Dukker den opp på Rudskogen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Ryddig bil dette. orginal og fin slik vi liker det. keep it that way Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 nice.. behold den slik, så har du en meget digg bil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JoeNasty Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Vil ha!! Det er en nydelig bil du har fått deg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 Takk for fine tilbakemeldinger Det skal nok ikke gjøres mye med denne nei Kommer på Rudskogen ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Gratulerer med ny og kanskje den fineste E46 coupe (utenom M3) som er laget. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Gratulerer med en vannvittig nydelig bil!! nydelig farge på den..estoril blå? Meget rå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Av med vingen bak (tåpelig gadget i clubsportprogrammet som selv ikke E46 M3 har)... og du har absolut en meget fin bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fre Skrevet Mai 7, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2006 Estorilblå ja fargen ser egentlig enda bedre ut i virkeligheten syns jeg.. Når det gjelder vingen skal nok ikke den av.. det er kjedelig å ha den samme, lille som alle andre har.. var også skeptisk til denne først, men nå syns jeg den er flott!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aama_Racing Skrevet Mai 7, 2006 Share Skrevet Mai 7, 2006 Synes den bilen din ser sinnsykt rå ut:D og vingen var fet!! (vil ha!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå