ErikS Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Slenger ut noen bileder av BMW X3 facelift. De endringene jeg har kunnet lokalisere er: *Nye baklykter i samme stil som E92, E66 og E70 (såvidt jeg vet) *Nye forntlykter med angel eyes *Litt mer aerodynamisk frontfanger, kan minne om en mild M- pakke *Ny grill som er litt mer kraftig *Flyttet tåke/grøftlys ned *Også vil vi nok kunne vente oss nytt motorprogram Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 blir ikke helt klok på den bilen der enda Men kjøper en slik lenge før en toyota rav4! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Facelift allerede? X3'n kom jo akuratt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Baklyktene er jo så og si like som de gamle. Syns dette så bra ut jeg. Fronten ble frisket opp med angel eyes, som syns virkelig. Har lest at X3 skulle få E60 5 serie interiør ved faceliften, noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 x3 er uten tvil den styggeste bilen BMW har laget. Gørr og atter gørr.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 14, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 14, 2006 Baklyktene er jo så og si like som de gamle. De har fått et annet design på løsningen med ryggelyset: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAL_535i Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Skulle jeg hatt en 'X' hadde det blitt X5 uten tvil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 var ikke så ille dette, nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 Baklyktene er jo så og si like som de gamle. De har fått et annet design på løsningen med ryggelyset: Marginale endringer og ikke nødvendigvis til det bedre... jeg er generelt lite begeistret for X3... Dagens X3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 x3 er uten tvil den styggeste bilen BMW har laget. Gørr og atter gørr.. Jeg syns X3'n er ganske tøff jeg, og med hel lakerte bumpere blir den virkelig nice! Dessuten, med lit AC magi er den helt utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Mai 14, 2006 Share Skrevet Mai 14, 2006 blir ikke helt klok på den bilen der enda Men kjøper en slik lenge før en toyota rav4! Enig med Patrick B her ja . OT: Jeg tydligvis ikke helt oppdatert, men hvilke modell er E66 og E70 . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mortena Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 blir ikke helt klok på den bilen der enda Men kjøper en slik lenge før en toyota rav4! Tjaa.. vet nå ikke det! Hvis du kjøper Toyotaen kan du jo bruke penger på en kosebil i tillegg.. Kjøper man en X3 er jo budsjettet sprengt. I hvertfall for min del! Blir ikke klok på denne bilen. Når X5en kom syntes jeg den tragisk. X3 er om mulig enda verre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 OT: Jeg tydligvis ikke helt oppdatert, men hvilke modell er E66 og E70 . BMW E66 er facelift utgaven av E65, og E70 er den kommende X5 (kommer trolig i 2007) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 15, 2006 Share Skrevet Mai 15, 2006 OT: Jeg tydligvis ikke helt oppdatert, men hvilke modell er E66 og E70 . BMW E66 er facelift utgaven av E65, og E70 er den kommende X5 (kommer trolig i 2007) Så vidt jeg vet har 7 serien samme kodenavn, E65, før og etter facelift. Mener at E66 er lang versjon av 7 serie. E70 er neste generasjon X5 ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikS Skrevet Mai 15, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 15, 2006 OT: Jeg tydligvis ikke helt oppdatert, men hvilke modell er E66 og E70 . BMW E66 er facelift utgaven av E65, og E70 er den kommende X5 (kommer trolig i 2007) Så vidt jeg vet har 7 serien samme kodenavn, E65, før og etter facelift. Mener at E66 er lang versjon av 7 serie. E70 er neste generasjon X5 ja. Du har nok helt rett T.A.S. Beklager all forvirring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå