Gå til innhold

Interessert i www.bimmers.no-skiltplater?

Gunnar
 Share

Kommer du til å kjøpe skiltplatene?  

157 stemmer

1. 1. Kommer du til å kjøpe skiltplatene?

• Jeg kommer KANSKJE til å kjøpe skiltplater
      52
    • Jeg kommer kun til å kjøpe dersom de koster 110,-/2 stk.
      36
    • Jeg kommer til å kjøpe uansett!
      71

Anbefalte innlegg

• Svar 92
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Frode er oppegående som vanlig.. jeg hadde jo HELT glemt av dette med nye og gamle skilttyper..

Dette er altså rammer til NYE typen skilter. Rammene SKRUS fast og skiltene KLIPSES fast inni rammene, altså ingen skruer gjennom skiltene. Det skal være en plastramme rundt hele skiltet.

Uansett er bestilling nå sendt for mange tusen.. vi snakker vel noe sånt som 225 foliemerker og 50 skiltplater, så jeg håper jeg blir kvitt alt. :shock:

Jeg har selv gamle skilt på 520'n, så det er jo småkjedelig. Får sette bimmers-rammer på 535en og Sportagen.. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike rammer må vi ha vet du Gunnar.. :) Jeg trenger egentlig bare en ramme, men regner med de kommer i sett med to? Har lite sklit foran, så der skal jeg ikke ha noe..

Men tar de(-n) uansett pris....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bestilt 25 par, og det ser jo lovende ut for å bli kvitt de. :)

Det eneste som er kjedelig er at det ser ut for at Posten ikke har noen løsning som passer bra for disse skiltplatene.. Skal det sendes som pakke vil det koste 112,- (opp til 10kg.. unødvendig), skal det sendes som brev blir det størrelsestillegg på 21,-.. samt grunnraten på 22,- eller 55,-, alt etter om det er under/over 350g (hvis noen har to løse plater er de velkommen til å veie de og gi tilbakemelding). Og mange får kanskje problemer med å få såpass lang pakke i postkassa? :?

Velvel, får satse på at mange av de kan distribueres på treff og andre måter. Det ordner seg vel..

Edit: Rona, det vil bli lagt ut bestillingsskjema på web, lignende som det har vært med klistremerkene tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...