Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Skrevet
Skrevet

Ja blir bra å få montert skiltholderne, nå har jeg to forskjellige fremme å bak. lurer på om de skiltolderne som jeg får nå passer med de nye skiltene som kommer???

Skrevet

Har E 39 97 mod Mede gamle "trynet"

må jeg bytte hele lyktene for og få ringer eller går det og montere på reflektorene på de lyktene jeg allerede har?

Skrevet
Ja blir bra å få montert skiltholderne, nå har jeg to forskjellige fremme å bak. lurer på om de skiltolderne som jeg får nå passer med de nye skiltene som kommer???

Det er faktisk et MEGET godt spørsmål, og jeg vet ikke svaret selv heller! Jeg blir mildt sagt forbanna om disse har andre dimensjoner enn de som kom for kun 4 år siden - det betyr jo at man må inn med ENDA en ny type skiltholdere... sendte en mail til Vegvesenet. Kommer tilbake med svaret så fort jeg får det..

Skrevet

Ok, jeg er litt treig av meg, men...

Er det sånn å forstå at jeg kan kjøpe ringer og ettermontere i hovedlyktene mine...??

I såfall blir det løp å kjøp...

Skrevet

Her blir det bestilling !

Ser du anbefaler de du kjøpte.

Har det noe å si om du har xenon lys?

Skrevet

Jeg har xenon, det er bare bra. Har ikke noe å si. Det finnes mange forskjelige på http://www.ebay.com

Jeg kjøpte som sakt hos http://jlevistreetwerks.com/store/index.php?cPath=30_40&osCsid=2fadd2c55c74c9e76ff95ef9892bd319

De var raske å sende til meg. De sendte det som "gift". Men det er jo ingen garanti for at du blir sjekket eller ei.

Top kvalitet, lyser sterkt, men som alle ettermonterte ringer så må man være forsiktig når man monterer de. Ikke vri og bøy dem for hardt.

Får du med fjernkontroll så styrer du dem med nøkkelen. Den orginale alarmen. det er bare en ledning du kobler på kupelyset.

Skrevet

Ok, sånn jeg ser det så ligger denne "butikken" i statene, eller...? Skal surfe å se om jeg finner noen som selger fra tyskland... Synes det tok seg meget bra ut på din bil iallefall..

Skrevet

Ja jeg er veldig fornøyd. Finner sikkert bedre utvalg i tyskland ja, men anbefaler deg å lete en stud til du er sikker på det er de ringene du vil ha + at de kommer med alt. Ledningsnett, koblingsjema osv

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...