Ole-Fredrik Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Da er bilen klar for sommeren Tenker på å finpusse med m-front og toning av rutene Ellers ganske fornøyd me bilen. Men skal bytte blinkers fremme, til sorte. Er åpen for forslag til modifikasjoner.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Svensson Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 dritfin bil Er ikke mye som skal til for å få en E46 fin Hva er specsa på felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 Takk takk Dim på felgene er 19 " 215/35 og bak 225/35 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arimanni Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Fin bil det der! Hadde ikkje hatt noko imot å ha den der nei! Ser liksom den for meg senka og med svarte felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 Takk. Ble faktisk senket samme dagen som bildene ble tatt. Senket den 35mm fremme og 20mm bak. Ble meget fornøyd.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Meget pen E46 Ole Fredrik. Men kunne godt vært enda lavere. Men den vil nok sige en del etterhvert. Min seig en god del... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 takk Ja, bilen er lavere nå... Seig ganske godt ned etter noen dager på veien Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hakon Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Fin bil... litt for store eksos-rør du har der.. Tross alt ingen monster-motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Fin bil... litt for store eksos-rør du har der.. Tross alt ingen monster-motor.. Enig... og jeg likte heller ikke blinklysene (litt for mye wannabe E39), men ellers absolut en fin bil.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Nydelig bil Akkurat passe stylet. Kunne kanskje hatt facelift baklykter. Eksosrørene var helt på sin plass de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 sideblinkerne krasjet litt med frontlyktene. Eksosen likte jeg, hva merke er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TEM Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Pen bil dette ja Få på M3 speil så blir det enda bedre,syntes jeg da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole-Fredrik Skrevet Mai 21, 2006 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2006 takk for positive tilbakemeldinger Har sebring eff.anlegg. Sideblinkers forran skal skiftes ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Andreas| Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Meget pen E46 du har Jeg tror en sort look på hele bilen kunne blitt rått. Sorte felger, blinkere osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 21, 2006 Share Skrevet Mai 21, 2006 Pen bil! Ser bedre ut med de sorte blinklysene foran ja, så jeg støtter det forslaget! Noen angle eyes ringer er vel heller ikke å forakte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå