Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått lakkert noen 18" BBS-felger jeg hadde liggende i hvitt, og jeg syntest resultatet ble ganske bra. Har også fått lakkert EVO III vingen rød (den var hvit), så nå ser bilen "hel" ut.. :D

21a201f7.jpg

340a9f23.jpg

bc0be149.jpg

1b94e8cf.jpg

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Er det original lakken på bilen nå, eller har den blitt hellakkert nylig? 110% strøken utifra bildene :)

Hehe! Bilder kan lyve ganske bra.. Den er pen langtfra, men langtfra pen..! :wink: Skal nok bli hellakkering på den etterhvert.

Takk for tilbakemeldingene fra dere alle! :D

Skrevet

Igjenn, nydeleg, lyst å dele flere bilder??

BTW: Den du fikk fra sverige dette??

Såg du har bytta fremstoler.

Skrevet

Dette er min gamle. Meget pen ennå altså! :wink: Ble kul med hvite 18" også! Fikk tak i Evo III vingen da?

Skrevet
har du no bilde av begge sammen?

Det kommer etterhvert.. Men jeg skal ha med begge på Rudskogen i helgen, så da kanskje det er noen som tar bilde av de sammens. :wink:

Dette er min gamle. Meget pen ennå altså! Ble kul med hvite 18" også! Fikk tak i Evo III vingen da?

Takk for det! Vingen kjøpte jeg av Nils Petter Skeie. Har den store flippen liggende også, så får se om jeg får montert den siden.

[qoute=Viko]Igjenn, nydeleg, lyst å dele flere bilder??

BTW: Den du fikk fra sverige dette??

Såg du har bytta fremstoler.

Flere bilder har jeg ikke.. Dette er den gamle jeg har hatt en stund, men jeg får skilter på den andre i morgen! Jippi! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...