R Andersen Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Har fått lakkert noen 18" BBS-felger jeg hadde liggende i hvitt, og jeg syntest resultatet ble ganske bra. Har også fått lakkert EVO III vingen rød (den var hvit), så nå ser bilen "hel" ut..
TEM Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Rååå bli dette der ja,og veldigt tøft med hvite felger.
Viko Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Meget bra Raymond Nydeleg bil, med nydeleg farge kombinasjon
Peer Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Kjempebil! Ble bra med hvite felger ja SKAL ha meg en sånn bil en gang.
Stjernstedt Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Er det original lakken på bilen nå, eller har den blitt hellakkert nylig? 110% strøken utifra bildene
R Andersen Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 Er det original lakken på bilen nå, eller har den blitt hellakkert nylig? 110% strøken utifra bildene Hehe! Bilder kan lyve ganske bra.. Den er pen langtfra, men langtfra pen..! Skal nok bli hellakkering på den etterhvert. Takk for tilbakemeldingene fra dere alle!
Viko Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Igjenn, nydeleg, lyst å dele flere bilder?? BTW: Den du fikk fra sverige dette?? Såg du har bytta fremstoler.
FTE Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Dette er min gamle. Meget pen ennå altså! Ble kul med hvite 18" også! Fikk tak i Evo III vingen da?
johjoa Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 R Andersen du skriver du har 2 M3'r har du no bilde av begge sammen?
Saltkjelen Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Nydelig bil, og for en lekker fargekombinasjon .. Var det denne M3`en du hadde på vårmønstringen på Tryvann?
|Andreas| Skrevet Mai 25, 2006 Skrevet Mai 25, 2006 Dette ble bra R Andersen, skikklig pent med hvite felger
R Andersen Skrevet Mai 25, 2006 Forfatter Skrevet Mai 25, 2006 har du no bilde av begge sammen? Det kommer etterhvert.. Men jeg skal ha med begge på Rudskogen i helgen, så da kanskje det er noen som tar bilde av de sammens. Dette er min gamle. Meget pen ennå altså! Ble kul med hvite 18" også! Fikk tak i Evo III vingen da? Takk for det! Vingen kjøpte jeg av Nils Petter Skeie. Har den store flippen liggende også, så får se om jeg får montert den siden. [qoute=Viko]Igjenn, nydeleg, lyst å dele flere bilder?? BTW: Den du fikk fra sverige dette?? Såg du har bytta fremstoler. Flere bilder har jeg ikke.. Dette er den gamle jeg har hatt en stund, men jeg får skilter på den andre i morgen! Jippi!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå