Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min X3 (2004/52.000km) var inne på Stenshagen igår fordi gearkassen slurer ved kald motor når den settes i D. I tillegg er det vanlig BMW knirking som er plagsom og soltaket bråker i forkant.

Tilbakemeldingen var at gearkassen må byttes, ny soltakmotor, noen lister og starteren henger seg opp.

Garantiperioden er gått ut.

De sa at de regnet med at importøren ville dekke dette, men ikke sikkert. Nå er jeg i uvissheten.

Ganske kjipt hvis jeg må betale for dette selv. I Norge hos Stenshagen koster kun delene NOK 47.000,-...

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Merkelig at en på store ting som biler osv ikke har garanti i 5 år.

Feks på datadeler er regelen at du har 2 år på de fleste deler, mens ting som er ment til å vare mer en 5 år har du garanti på.

harddisker osv.

Bør jo være samme reglene på biler.

2 år som vanlig garanti, 5 år på de delene av bilen som er ment å vare.

Skrevet
Tilbakemeldingen var at gearkassen må byttes, ny soltakmotor, noen lister og starteren henger seg opp.

Yikes! Dette ville jeg sett på som helt tragisk hvis jeg måtte ha byttet på min bil, som er 11 år og har trillet snart 140.000...

Få det gratis eller lag noe helsikes bråk.

Skrevet

Tror ikke det er normalt at X3 har så mange problemer... ( bortsett fra knirking.. virker som alle BMW'er har det)

Noen biler har bare mange flere problemer en andre... slik er det desverre...

Håper det ordner seg for deg og at BMW dekker dette.. det bør de

Skrevet

Støtter det Håkon sier, få det dekt - eller lag bråk, koble inn media f.eks.

:?

Hmm, har alltid hatt det inntrykket om X3, vært bekymret for kvaliteten, trenger ikke være ensidig dette, men høres ikke bra ut!

:wink:

Lykke til!!!

Skrevet

Takk for all støtte først og fremst. Jeg har tatt dette hardt med Stenshagen særlig fordi min familie, jobb og venners familie er så gode kunder av Stenshagen. De regner med at importør dekker regningen. Skal la dere vite...

Skrevet

Syns servicen på stenshagen er meget god, jeg... Eneste jeg ikke liker så jævlig godt er at de tar seg litt for godt betalt... men jeg har intrykk av at de gjør sakene sine skikkelig ...

Har forresten E32'en der nu.. fikser radiatoren for 7200 kr..hehe

Skrevet

Virker som Stenshagen har mange kunder som gir litt faen i hva det koster.. det er intrykket jeg får når jeg er der.. i alle fall på dellageret der... nå husker jeg ikke nøyaktig hva det kostet, men det var noen VELDIG dyre lyspærer til en OBC i en E32..

Skrevet

det tror jeg på... jeg syns det er helt latterlig...

Så en 850 med "850" som siste 3 siffer i reg-nr. det var litt stilig faktisk..hehe

Skrevet

hehe, ja det stemmer det ... men bare nesten... de feite baklysene er fremdeles litt overkill... vente noen år til så blir det bra...hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...