thomasf Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Kjempefin bil da. Felgene kler den bilen ekstremt godt. Prisen derimot kler den ikke. Dette er hva en 320 bør gå for med den km standen. http://www.finn.no/finn/car/object?finn ... s=1&tot=50 Greit nok at den har m3 optic og felger osv osv. Men folk er ikke villig til å betale slike summer ekstra for det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 her var det stoooooor prisforskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasf Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 greit nok at det er en stilig bil som sikkert er godt holdt. Mye stæsj i bilen + konge felger. Men tror selger bommer litt stygt her. Spennende å se om noen er villig til å betale over 200 000 her. Jeg hadde iallefall aldri vurdert prisen engang. Men for all del, det er lov å prøve seg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Flott bil, men jeg vil si at den prisen var sinnsyk. Feil girkasse og... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Selvfølgelig helt urealistisk pris. Men vi skjønner i hvertfall at dette er snakk om en person som er sinnsykt glad i bilen sin. ..både M-tech II OG original M3-styling gitt. Ikke verst. Men bilen stiger ikke akkurat veldig i verdi bare fordi den har uoriginale speil, eksos, filter og lykter. Og 19" BBS CH + M-tech II er ikke akkurat verdt 100.000,- heller. Men det er jo lov å prøve. Finnes nok av idioter rundt omkring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 ..både M-tech II OG original M3-styling gitt. Velvel. Den frontfangeren der kom vel ikke før E46 fikk facelift i 2002, så originalt kan det ikke være da. Lukter ettermontert. Men prisen var knallstiv uansett original eller ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Det var jo satans mye utstyr i den der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaggEn Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Liker denne jeg. Hadde kjøpt den viss det var en coupe og ikkje automat. http://www.finn.no/finn/viewimage?finnk ... 80&pos=699 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kilronan Skrevet Mai 31, 2006 Share Skrevet Mai 31, 2006 Liker denne jeg. Hvis jeg hadde valget mellom en 320 og en 328i til samme pris så hadde ikke jeg heller hatt problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå