Rabies Skrevet Mars 12, 2008 Share Skrevet Mars 12, 2008 Grillramma er nok av stål. Har fått en liten rustflekk på min som beviser det;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Da var det bildetid. Dere får bære dere over at bildene er tatt i øs-pøs regnvær og med vinterdekk. Hadde det ikke vært for Posten Norge hadde splitterne vært på også, men da de syntes det var for mye jobb og si fra om at pakken min befant seg klar til henting sendte de den heller tilbake Uansett: Og en stor takk til Morten her på forumet for utlån av garasje, skruing og låning av div verktøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superbeetle Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Meget pent Utrolig fint med rød bil og sorte detaljer.. Jeg er litt småsjalu på de med røde couper'er for tiden... mangler bare csl felgene nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Takker Hehe, blir nok ikke nye felger med det første, men er enig i at det hadde gjort seg. De jeg har ligner jo bittelitt. Får ta noen nye bilder når det er finvær etter vårpoleringa, den er mye blankere enn det jeg syntes kommer fram på bildene. men som sagt er det i regnvær da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Se der ja ser bra ut Lenge siden jeg har sett bilen din på skolen nå. Håper jeg får se den irl der snart med de nye modifikasjonene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten318 Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 blei kjempebra nå lars.. hyggelig å hjelpe til. litt styr rundt det har det jo vært men nå er det i orden ihvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Se der ja ser bra ut Lenge siden jeg har sett bilen din på skolen nå. Håper jeg får se den irl der snart med de nye modifikasjonene Det kommer seg nå ja Jeg har da fortsatt forholdsvis sterkt oppmøte på skolen, men hender jeg carpooler litt. Grusomt parkeringshus forresten, livredd for merker på bilen. Trangt som F blei kjempebra nå lars.. hyggelig å hjelpe til. litt styr rundt det har det jo vært men nå er det i orden ihvertfall Hhehe, Litt styr ja, men ble jo billig da. Og hadde det ikke vært for somlinga til de første gutta som skulle lakke hadde det ikke blitt noe M-tech heller, så alt i alt ganske bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Det kommer seg nå ja Jeg har da fortsatt forholdsvis sterkt oppmøte på skolen, men hender jeg carpooler litt. Grusomt parkeringshus forresten, livredd for merker på bilen. Trangt som F Ja klarte å få ripe på bilen min forrige uke Må investere i ny støtlist, og fikk rubbet bort resten. Har begynt å ta T-bane til skolen nå. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Personlig er jeg ingen kjempefan av offentlig transport, dyrt er det også. Men på en annen side sparer man jo bilen. Er det grisetrangt tar jeg bilde/skriver opp bilnr. på bilen ved siden av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Du er ikke den eneste! Tar ofte bilde med mobilen av min bil og de som står ved siden av i tilfelle jeg ser en bulk eller noe slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Har gjort det jeg også. Passer ofte på å parkere ved siden av en cayenne el. Hater kollektiv transport. bruker 40 min med t-bane og 12. min med bil når det ikke er kø så er ganske tungvindt. mnd. kort koster meg 430kr så blir nok billigere enn å kjøre bil, men er jo no helt annet å kjøre Bmw kontra på skinner da Men skled vel litt ut i topicen din nå Mulig det står i topicen din, men hvor mye er bilen din senket? Så ut som den var ganske kurrant på høyden med tanke på at det er bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Mulig det står i topicen din, men hvor mye er bilen din senket? Så ut som den var ganske kurrant på høyden med tanke på at det er bruksbil Den er senket 40/15 med H&R sitt Cup-kit. Utseendemessig kunne den kansje vært et par cm til lavere foran, men da hadde jeg nok hat et forbruk av frontfangere. Skal jo ha på GT splitterne bare jeg får de også, så da blir det lavt nok Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Meget, meget pent, Schnellfahren. Ser frem til noen litt vårligere bilder og med sommerhjul.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Schnellfahren Skrevet Mars 31, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2008 Takketakk Joda, har kontinuerlig vurdering på dekkskift nå. Skifter olje og filter i morra, så hadde vært digg med fint vær, hjulskift og vask da. Så blir det vel Z3 shortshift og nye foringer i kassa i forbindelse med litt småfiks før EU kontrollen som nærmer seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 31, 2008 Share Skrevet Mars 31, 2008 Ja, da har du værgudene med deg for det er spådd fint vær, sol og masse varmegrader midt på dagen i Lillestøm i morgen. Ypperlig anledning..! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå