Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

IKKJE handl noe med Roa-Racing .

sku kjøpe ett eksosannlegg med han. har ført over penger. men etter det har eg ikkje fått noe svar med han... svarer ikj på mail eller noe..

Noen som kjenner til denne personen.?

Han har byttet nick til oslo-power,overførte penger for ei girkasse og ikke fått den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må også anbefale mr Dirty D. hehe! Han er rett og slett så grei som det går an å få det, da bilen min skjærte hjullageret og sto på en rasteplass ved mandal 50 mil hjemmefra oppbevarte han faktisk bilen min hjemme hos seg til jeg fikk hentet den + att jeg har handlet litt med han

(Skylder deg fortsatt en kjempetjeneste ang den bilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ballder : ja kjempe fra deg å betalt med en gang.

bmwFanatic : ja den helvettes bilen din den var av type skitten hehe. :P

ellers så har jeg solgt en VIskosekobling til Stigyo her på forumet. han vil ikke betale for den tydligvis så legger han ut her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen son har noe fra Kjeksen i det siste? Bestilte en topp av han, å overførte det frakta kom til å koste, så skulle han sende den i oppkrav.

30. Aug fikk jeg sporingsnr, men posten var sløve så den ble aldri sendt derifra. 8 sept fikk jeg et nytt sporingnr, å da ble den sendt et stykke, for så å bli sendt i retur pga vekt. 11 sept fikk jeg svar om at dette skulle han ordne opp i, å siden har jeg ikke hørt noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Etter noen år på forumet må jeg desverre advare mot:

Niki25.

ZEEKS Racing

Dirtydicky.

Brukt lang tid på disse og hjulpet underveis, men følger IKKE opp.

Om noen av dem leser og vil gjøre opp redigerer jeg innlegg.

Redigert bort de som har tatt kontakt.

Hjelper jo ikke meg om andre legger inn gode erfaringer med de jeg har dårlige erfaringer med?

Til meg har de i allefall IKKE gjort opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På tide å oppdatere fra min side her igjen og.

Kun positive erfaringer denne gang:

glennarl

Kim

E36Cab1

Christer1

BoSJo

Kan samtidig føre opp de jeg husker som jeg har hatt gode erfaringer med, men som har forsvunnet i mengden innlegg her.

Også kun positive:

J. Hofstad

Glenno

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som jeg har sakt før , så har jeg sendt deg pakken den kom i retur. og nå er den sendt på nytt. tro hva du vil, men du har den nok snart hjemme i trondheim

Innlegget ditt et skrevet 27 September og da sendte du PM at pakke var sendt 2 dager før, nå er det blitt 11 Oktober....

Posten som er trege ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...