Gå til innhold

Seriøse Selgere/brukere


MeSs
 Share

Anbefalte innlegg

kjøpte motor av tsbusa, han sendte den og kom nesten til planlagt tid (bra:)

men hjernen som skulle komme fra chevy8 den er ennå ikke kommet! over 1 mnd siden den skulle komme.

chevy8 fikk kontakt med han på pm når han skulle sende den første gangen og da virket han grei, men har siden ikke hørt noe fra han eller sett noe til hjernen...

tsbusa som først hadde kjøpt hjernen av chevy8 hadde ikke rukket å sende hjernen til tsbusa, så den skulle sendes til meg.

chevy8 er en useriøs selger.....

svarer aldri på pm eller tlf sendte han senest pm i dag som han har lest har tilogmed ringt til han fra tlf til dama å ikke noe svar fortsat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PenguiN-

Awt

Jcvold

Disse får pluss fra meg :)

Ga bort de gamle fjørene mine til Jcvold så han skulle få skilter på bilen sin, og da førte han over en liten sum i takknemlighet :)

Handlet felger med PenguiN-. Litt mer kantkjørt og slitte dekk enn oppgitt, men følgte med ny felg så det spiller ingen rolle, nøla litt med å hente de etter pengene var overført så fyren var litt oppgitt, menmen :)

Awt handla jeg speil med som blei sendt dagen etter :)

Takk for handelen folkens!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Lenge vært på jakt etter sorte blinklys til min E30. Etter litt roting rundt på forumet, fant jeg bilder av EirikL sin 325 IX, og optimistisk som jeg var sendte jeg PM og lurte på å få kjøpe blinklysene.

HOLD DERE FAST: JEG FIKK DE GRATIS, OG HAN BETALTE PORTO! 8) Makan til kar!

http://www.bimmers.no/profile.php?mode= ... ile&u=8234

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sendte noen deler til Turbuss, han betalte samme dag som han fikk varene. Flott!

Leser så mange som blir lurt og jeg synes det er veldig kjekt at vi kan skrive nicket til de som gjør opp for seg også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle vert lister med useriøse selgere og kjøpere, som eventuelt Moderatorer bare hadde hatt tilgang til å skrive i! Ellers blir det alt for mye innlegg og u-oversiktelig. Men på en annen side så kan det i mange situasjoner vere vanskelig å "dømme" en person om han/hun er useriøs selger eller kjøper....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...