SofaKingFresh Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Slenger inn negativt om Mr.ben. Han har sagt en god stund nå at han skal kjøpe bil av meg, men hørte ikke fra han. Så jeg sendte en PM til, hvor jeg så at han leste den, men fikk enda ikke svar. Så, jeg lot det ligge litt, før jeg sendte en til. Da fikk jeg svar om at han skulle ringe meg osv, men jeg har enda ikke hørt noe. Er ikke noe negativt om han, ENDA, men jeg føler det er en useriøs kjøper.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Solgte en M5 fanger til LK her på forummet, han betalte på fredag og i dag var penger på konto og M5 fanger sendt. Super handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TC 530 Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 Har kjøpt diverse deler av cheron, weaver og weaver Dette har vert problem fritt og greit. Helt klart karer jeg trykt gjøre handel med flere ganger. Strålende fornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Februar 28, 2011 Share Skrevet Februar 28, 2011 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Hehe, Låne penger av noen du skal kjøpe bil av ja.. Ble du arrestert M|fjeld ? Solgte til til spiderpig, gikk som forventet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Kjøpte en bil av TsbusaBle fortalt om en bil i fin teknisk stand, men mye rust. Kommer da opp og hele ræva er bulka, og bare høyre bakbrems funket. Noe jeg fant ut senere på glatt vei, endte med at jeg dro ut og vippa mellom veien og et stup på 20meter rett nedi noen trær, gikk heldigvis bra Avtalen var å betale 4.000,- noe han kan se langt etter da bilen ikke var i den standen jeg ble forklart Som sagt over PM, positivt bli lagt inn når du har gjort opp for deg. Og dette er ikke det eneste negative om deg her inne på useriøse kjøpere og selgere. På kontrakten og på PM her inne, står det at bilen selges som delebil/rep objekt eller prosjekt. Det står tilogmed at bilen må gåes over teknisk. Står at bremser er dårlige, og bilen er bulket bak og mangler ei baklykt. Men bare gjør opp for deg, er ikke verre. Enn så lenge at du ikke har betalt, så er bilen stjelt. (Og, hva får man for 4 tusen? Iallefall ingen strøken E30 Coupe!) Og du vippa? På telefon til meg sa du noe HELT annet! Du får det til høres ut som at du dro på skogen, noe jeg vet du ikke gjorde. Da du kjørte med falske silter senere på natten og ble arrestert. Kjedelig å ha bilen i sitt navn når noen gjør slikt, mao ulovlig og kriminelt er det. Men gjør opp for deg, så sletter jeg det useriøse om deg. Står for det jeg sier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.H.O Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Kjøpte en bil av TsbusaBle fortalt om en bil i fin teknisk stand, men mye rust. Kommer da opp og hele ræva er bulka, og bare høyre bakbrems funket. Noe jeg fant ut senere på glatt vei, endte med at jeg dro ut og vippa mellom veien og et stup på 20meter rett nedi noen trær, gikk heldigvis bra Avtalen var å betale 4.000,- noe han kan se langt etter da bilen ikke var i den standen jeg ble forklart Fy faen for en idiot du er! Er ditt ansvar å sjekke over bilen før en handel. Om bilen var i dårligere stand enn forventet så måtte du heller bare latt være å kjøpe den. Det du har gjort nå, er biltyveri og svindel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///FredriK.S Skrevet Mars 1, 2011 Share Skrevet Mars 1, 2011 Positivt om EzzY Andre gangen jeg handler deler fra denne karen. Forhåndsbetaling inget problem, bra pakket inn, rask, og varen(e) så akkurat slik som beskivet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DannyRS Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Har kjøpt av Evenol Bare velstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Kjøpte en tenningssensor fra Azeton Bare positivt Bilen starta og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw_frantz Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 kan trygt anbefale COOLBEAR solgte motor og girkasse til han, og alt gikk smertefritt:) en hyggelig fyr.. kan også anbefale Eirik Viste på det sterkeste:) en utrolig koselig og hjelpsom fyr:) han er det ikke noe tull med:) Mvh Frantz Petter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Titte på varebil hos BimmerE46 Ble ikke kjøp, men han visste hva han snakket om og inntrykket (og hjelpsomheten) var så god at jeg ikke har problemer med å anbefale fyren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Mars 2, 2011 Share Skrevet Mars 2, 2011 Har kjøpt av EvenolBare velstand Solgte vare til DannyRS, rask og ryddig handel. Kan trygt anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå