Kjexx Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Det er dessverre så mange idioter her som ikke betaler eller selger ting de ikke har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Solgte gummilister/tetninger til panser og bagasjelokk til ZhilleN. Bare positivt å melde der i gården! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet Juni 3, 2011 Share Skrevet Juni 3, 2011 Takk til deg Evenol for en hyggelig handel, møtte opp presist, ikke no tull, og en hyggelig kar! Bare positivt og si om han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gkw89 Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 har nå akkurat hatt en kjempehandel med "BBMW" her inne, han virker veeeeldig seriøs, jeg kjørte 50 mil hver vei for å hente deler, og han stilte opp på slik måte som vi blei enige om, og jeg forholdt meg så seriøs som jeg pleier, så tror ikke han har no vondt å si om dette heller! "leif harald" her inne også må få litt god kreditt av meg, bra serviceinnstilling når det gjelder å hjelpe til med ting og tang =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Handlet felger hos feigil. Hyggelig kar. Bare positivt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ISBjörn Skrevet Juni 4, 2011 Share Skrevet Juni 4, 2011 Solgte til vista1. Ryddig kjøper som kjørte lang vei for å kjøpe deler. Ikkeno tull. Hyggelig kar også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
635csi Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Solgte noen felger til 635 her inne. Han betalte og jeg sendte dem som avtalt. Virker som er seriøs bruker, så jeg vil hvertfall anbefale ham Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nabon Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Kjøpte panser av melkvik på forumet. Kjapp og grei handel til avtalt pris og tilstanden var som lovet. Nå mangler bare lakken Takk for handelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 Legger til Hypah som seriøs.Vært litt frem og tilbake angående en handel vi har hatt, men ordnet seg til slutt! Positivt fra meg! Positivt til Glennski og! Var litt fram og tilbake som sagt, men han sendte varen i retur og penger ble overført tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ISBjörn Skrevet Juni 5, 2011 Share Skrevet Juni 5, 2011 solgte panser E36 til c-hansen. Hyggelig kar som kjørte langt for å hente til avtalt pris. Han hadde ikke tenkt så mye gjennom fraktingen av panser, men dette løste vi med at jeg var med å bytta på plassen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tor-Einar93 Skrevet Juni 6, 2011 Share Skrevet Juni 6, 2011 gjort nok ein hyggelig handel med M3 Yngve, seriøs kar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hao Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Grei handel med Setromen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juni 8, 2011 Share Skrevet Juni 8, 2011 Kjøpte en Rmx50 motor av Snake____1 gikk kjapt og greitt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWBenny Skrevet Juni 9, 2011 Share Skrevet Juni 9, 2011 Team BMW, anbefales. real, rask og hyggelig type! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 10, 2011 Share Skrevet Juni 10, 2011 Solgte en del til baremats91 idag. Rask overføring og pakken sendes ikveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå