Random Hero Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Har kjøpt senkesett og en motor av Eirik Viste, og skal kjøpe en motor til av ham. En fyr du kan stole skikkelig på! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 kjøpte justerbar shortshift av al3x, alt gikk bra her, thums up (Y) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
liffi Skrevet Oktober 16, 2011 Share Skrevet Oktober 16, 2011 Handla noen felger av johnja i dag! ikke noe å si på han. møttes som avtalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Hankook anbefales! Kjøpte cd-spiller, pakken kom idag, etter sendelse fredag/lørdag, innpakket i en fin, fet, liten pappeske. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Grønt lys for e30chriss.! Seriøs selger som holder ord. Jeg overførte penger for varene og frakt, han sendte dagen etter, og jeg fikk sporings-nummer umiddelbart. Varene sto til forventningen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Fikk en fin gul pakke ifra motocross4 idag:) endelig har jeg en bakluke som ikke smeller fort igjen, samt ei som ikke må løftes får å få opp:) har solgt del tidligere til motocross4 uten tull, så kan anbefales:)) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
motocross4 Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Fikk en fin gul pakke ifra motocross4 idag:) endelig har jeg en bakluke som ikke smeller fort igjen, samt ei som ikke må løftes får å få opp:) har solgt del tidligere til motocross4 uten tull, så kan anbefales:)) Hyggelig og høre! Takk det samme til deg. Ikke noe tull med deg heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G-RACING Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Anbefaler Leif Harald, topp seriøs fyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Concep Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Takk for en positiv handel med ''kje''. Varen var som fortalt, og handelen gikk kjapt og smertefritt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kje Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Takk for en hyggelig handel til Barca///M og Brekkå. Pengene kom inn på konto som avtalt og kjøpere fornøyd med varene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
magne_ Skrevet Oktober 18, 2011 Share Skrevet Oktober 18, 2011 Hadde en hyggelig handel med e30chriss Han var veldig rask med å få sendt pakken og sporingsnr ble sendt på sms. Varen var også godt pakket inn, og i forventet stand! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
krutte-39 Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Kan anbefale mudbug, han kjøpte en bakfanger med meg, forhåndsbetalte uten at eg ba han om det. Så grønt lys fra meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lamek Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Kan absolutt anbefale Vikingen Varene var bedre en beskrevet, godt pakket og raskt levert. Sorte skinndørtrekk til e28 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Kan anbefale BB454BB. Han betalte frakta på forksudd så jeg kunne sende i oppkrav Han hentet og varen samme dag som den ankom postkontoret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 19, 2011 Share Skrevet Oktober 19, 2011 Solgte til Raptus. Alt gikk helt fint. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå