stfoer Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 Grei handel med ketil74, betalte på forskudd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw black jet Skrevet Desember 5, 2011 Share Skrevet Desember 5, 2011 bare positivt og si om Bimma /// ++++ og håper du blir fornøyd når veksleren kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Grønt lys til surrehue87 for strålende service og motor levert i avtalt tilstand Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kgjersda Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 +++ til Saltkjelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaWeRiCk Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Kjøpte Høyttalerbokser av Tveitenperformance. Jeg betalte på forskudd, Han sendte i posten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 - Barca - thomashm5 - BB454BB Kjøpt varer fra alle 3. Forhåndsbetalte alt til Barca og Thomashm5, og forhåndsbetalte frakta til BB454BB (ingen spesiell grunn til at alt ikke be overført for den del). Alle ordnet opp og varene var akkurat som beskrevet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 kjørte totalt 6 timer, etter ca 3 timer var jeg hjemme hos '' hagadokken '' produktene var som bilde viste, handla for 5000 kr, anbefales! =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chad Skrevet Desember 6, 2011 Share Skrevet Desember 6, 2011 Kan anbefale Saltkjelen, alt gikk som avtalt og begge ble fornøyde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PM.Hagadøkken Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 hermannoo90 kan fint annbefales. Kjørte seks timer for å hente m-tech 1. møtte opp til avtalt tid og betaling var ingen problem. Seriøs kjøper. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BB454BB Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 håskjold + i boken for rask og effektiv handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Kan trygt handle av Marius2002. Der blir du møtt med godt humør og gode priser:) Kjempekar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rekorden Skrevet Desember 7, 2011 Share Skrevet Desember 7, 2011 Anbefaler flonoen. Kjøpte en minipc av han. PC fungerer som den skal og jeg er fornøyd:) edit: Endret til mer lettlest farge på tekst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 Anbefaler BMW-Lesja Kjøpte komplett baksete og dørpaneler, han ordna det slik at han fikk sendt varene med en kamerat som skulle oppover, slik at jeg bare hoppa på bussen og fikk henta varene en time unna. Sparte meg mye i frakt, er ikke det service så veit ikke jeg! Varene var også akkurat som beskrevet (Meget bra ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bingo Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 positiv handel med h0vard. jeg sendte varen og han sendte penger, kan ikke bli bedre en det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimma /// Skrevet Desember 8, 2011 Share Skrevet Desember 8, 2011 bare positivt og si om Bimma ///++++ og håper du blir fornøyd når veksleren kommer. Takk det samme Bmw black jet ( Ole ) Veksler er montert og funker heilt strøkent , meget fornøyd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå