bmw black jet Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Pluss til saltkjelen for ryddig og fin handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tuborgs Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Kan gjøre god for leif harald her på forumet, endelig fikk jeg coupe sideruta mi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Et stort pluss til bmw black jet også! Helt topp... S.Arnesen tildeles også en stor stjerne i margen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwrob Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Pluss til Tzunami Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teciero Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Styr unna kenna9k!!! Har gått å ventet i 1-2 måneder på girkasseoverføringer og oppheng av han, som er betalt, men ikke f. om han sender! sendt meldinger på mobilen, og ringt og pratet med han, og han skulle sende, men ingenting skjer! lover og lover, og kommer med unnskyldninger. Forslag til hva jeg kan gjøre med han? Ser desverre det er flere som har gått på en smell angående han... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet Desember 15, 2011 Share Skrevet Desember 15, 2011 Er vist fler som ikke er helt fornøyd med han virker det som.. Kanskje man bør styre unna litt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 kjøpte av ''marius.e30'' seriøs selger! =) Anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 Angående burnout18 har jeg blitt feilinformert og handelen er ordnet opp i for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
safin01 Skrevet Desember 16, 2011 Share Skrevet Desember 16, 2011 ,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianA Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Jeg annbefaler -Vegard- 100 % trygg handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evovrs Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Er det ikke veldig dumt å legge inn her hvem som er useriøse og.... Si at jeg lurer på om en selger er seriøs og søker det opp så kommer brukernavnet fram i denne tråden,, Skal jeg da sitte og lete igjennom 164 sider med brukere,,, for å sjekke om han er seriøs eller useriøs... Eller skal jeg gå ut ifra at siden brukernavnet han kommer opp i tråden "Seriøse Selgere/brukere" så er han en trygg handel,,, Ber da med dette moderator om å fjerne innlegg som omtaler useriøse brukere/selgere... Sånn jeg ser det ihvertfall, kom gjerne med synspunkter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markus E30 Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Jørgen Lie oppdaterer jevnlig lista over brukere. Både negative og positive så ville gått ut fra den lista istede for å bla igjennom 164 sider Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Er det ikke veldig dumt å legge inn her hvem som er useriøse og....Si at jeg lurer på om en selger er seriøs og søker det opp så kommer brukernavnet fram i denne tråden,, Skal jeg da sitte og lete igjennom 164 sider med brukere,,, for å sjekke om han er seriøs eller useriøs... Eller skal jeg gå ut ifra at siden brukernavnet han kommer opp i tråden "Seriøse Selgere/brukere" så er han en trygg handel,,, Ber da med dette moderator om å fjerne innlegg som omtaler useriøse brukere/selgere... Sånn jeg ser det ihvertfall, kom gjerne med synspunkter Ta en titt her du. viewtopic.php?f=14&t=127910 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanskr Skrevet Desember 17, 2011 Share Skrevet Desember 17, 2011 Julianv useiøs - skulle kjøpe senkesett / dempar fjører- skrudde de av bilen for han skulle ha dei sa han. No svarer han ikkje på pm..... ( sjølv om han har lest ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Tommel opp for Hagadokken etter en alright handel! Varen var som beskrevet og alt gikk som avtalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå