cmlesinn Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Bare positivt å sei om r_tranoe og John90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen Lie Skrevet Desember 18, 2011 Share Skrevet Desember 18, 2011 Er det ikke veldig dumt å legge inn her hvem som er useriøse og....Si at jeg lurer på om en selger er seriøs og søker det opp så kommer brukernavnet fram i denne tråden,, Skal jeg da sitte og lete igjennom 164 sider med brukere,,, for å sjekke om han er seriøs eller useriøs... Eller skal jeg gå ut ifra at siden brukernavnet han kommer opp i tråden "Seriøse Selgere/brukere" så er han en trygg handel,,, Ber da med dette moderator om å fjerne innlegg som omtaler useriøse brukere/selgere... Sånn jeg ser det ihvertfall, kom gjerne med synspunkter Om du lurer på noe, send meg en PM. Sjeldent lengre enn to dager mellom oppdatering av sider.. Du trenger ikke lese gjennom 165 sider, nei. Linken til Hafsmo sender deg direkte til lista. Tallene bak nick forteller deg hvilken side omtalten står på. Isi-pisi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mjørgen Skrevet Desember 19, 2011 Share Skrevet Desember 19, 2011 En Stoor minus til office. Tidlig i oktober kjøpte jeg ett m102 ledningsnett av han. Han sa han ville ha forskudsbetaling og viste til en god komentar han hadde fått tidligere og at han var seriøs! Dum som jeg var forskudsbetalte jeg 1500 kr til han. Da jeg fikk pakken hadde han sendt heit feil ledningsnett! Han garanterte d var ett m102 ledningsnett om ikke var klippet eller sjøtet på.. Så fikk jeg ett annet m30 lednongsnett som var klipt nesten helt i stykker! Fikk tak i han samme dagen på sms da sa han att han hadde brukt opp pengene på regninger og var blakk! Han har nå i flere måneder sakt han skal føre tilbake pengene mine når han har fått solgt noen deler.. Men nå svarer han verken på tlf eller bimmers.. Idiot!! Kan d virkelig ta flere måneder og hoste opp 1500 kr! Ikke kjøp noe av han karen her! Navn : Kenneth Urdahl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vikingen Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 sendte en diff i oppkrav till torfinn91 han henta ut og betalte ingen problem =) tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Magnusrc Skrevet Desember 20, 2011 Share Skrevet Desember 20, 2011 Kun positivt å komme med når det gjelder å handle av, team bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mphr34ck Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Gir brukeren mphr34ck NEGATIV tilbakemelding.Begrunnelsen for dette er at vedkommende skulle kjøpe et motorfeste av meg som skulle sendes i oppkrav. Kjøper hentet derimot aldri pakken, og den er på vei i retur til meg i skrivende stund. Har prøvd å ta kontakt, men til ingen nytte, ble plutselig helt taust i andre enden. jeg har også sendt deg flere pm ang at jeg vil gjøre opp for meg men får aldri svar,,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Kun posetivt og sei om cmlesinn! Rask og seriøs selger! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Kjøpte iPad av ehrnst. Møtte fyren, fikk sett varen, har nå overført penger. Hyggelig og rask handel, slik det skal være Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Desember 22, 2011 Share Skrevet Desember 22, 2011 Kjøpte iPad av ehrnst. Møtte fyren, fikk sett varen, har nå overført penger. Hyggelig og rask handel, slik det skal være Grønt lys til noekult og. Han kjørte meg ril og med på bar:smile: Sent from my Sensation using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Desember 23, 2011 Share Skrevet Desember 23, 2011 Er det ikke veldig dumt å legge inn her hvem som er useriøse og....Si at jeg lurer på om en selger er seriøs og søker det opp så kommer brukernavnet fram i denne tråden,, Skal jeg da sitte og lete igjennom 164 sider med brukere,,, for å sjekke om han er seriøs eller useriøs... Eller skal jeg gå ut ifra at siden brukernavnet han kommer opp i tråden "Seriøse Selgere/brukere" så er han en trygg handel,,, Ber da med dette moderator om å fjerne innlegg som omtaler useriøse brukere/selgere... Sånn jeg ser det ihvertfall, kom gjerne med synspunkter Helt i bunn på siden når du er i en tråd (rett ovenfor og til venstre for den nederste reklamen) er det et lite søkefelt. Taster du det/den du ønsker å finne inn her kommer kun de postene der vedkommende er nevnt: Forresten grønt lys til sufii. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Desember 24, 2011 Share Skrevet Desember 24, 2011 grønt lys til: NSR BD Racing B.M.W_Touring AlXz TDV thomashm5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HalvorK Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 Handla artec felger av: johnja. Røddig handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddy93 Skrevet Desember 25, 2011 Share Skrevet Desember 25, 2011 adabau får 100% god tilbakemelding fra meg, seriøs selger. Hjalp meg til og med til å få bensinpumpa igang slik at jeg kom meg hjem Anbefales sterkt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Knirkefri handel med Morty999 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morty999 Skrevet Desember 26, 2011 Share Skrevet Desember 26, 2011 Knirkefri handel med Morty999 samme med deg Telcontar =) telefonen funker utmerket og akkuratt som du sa =) kameraet har heller ikke vært noe trøbbel med =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå