sexeren Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Kan anbefale Oddis. Ryddig å grei handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Pluss i boka til Markus E30 Mitt 2. handel med fyren, bra kommunikasjon hele veien som vanlig! Stort pluss til deg og hyggeli å treffes ^^ satser på at bilen din kommer på veien igjen! Takk takk, hyggelig å treffe deg også Du får si fra hvis du kommer sørover igjen så kan vi hilses Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Grønt lys til Partygamer - anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Pluss i boka til BmwTurboDiesel. Henta pakka som avtalt:) fint det faktisk går ann og sende i oppkrav og! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JTS77 Skrevet Juli 17, 2012 Share Skrevet Juli 17, 2012 Ingen problemer å selge til Bmdobbeltv Forhåndsbetalte varen og grei kommunikasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evenol Skrevet Juli 18, 2012 Share Skrevet Juli 18, 2012 Kan virkelig anbefale iittala ! Solgte et askebeger(faktisk) til han. Hyggelig og oppegående kar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimf Skrevet Juli 19, 2012 Share Skrevet Juli 19, 2012 "kai" er en fyr man kan stole på, han holder det han lover chippet 2 motorstyringer for han, 3.2 m3, fikk halve oppgjøret før jobben var gjort, og resten etterpå slik som avtalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 solgte turbo greenrør og eksosanlegg til Durra, pengene på konto som avtalt og alt gikk smertefritt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergeee Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 solgt noe deler og en spoiler til bmwdieselpower her inne! sendt i oppkrav og han har hentet pakkene vær gang:D pluss i boka! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durra Skrevet Juli 20, 2012 Share Skrevet Juli 20, 2012 Tommelen opp for bergeee, grei handel ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Juli 22, 2012 Share Skrevet Juli 22, 2012 Kjøpte forsterker av Lars89, varen blei for sendt og var som ny! Kjempe fornøyd med handelen! Grønt lys! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 må gi en tommel opp for Torek som jeg handla dekk av, og GeirAndre for felgene. synd de ikke var originale, men fikk prisavslag på stedet! gøy med showoff av 540 sin Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Kjøpte forsterker av Lars89, varen blei for sendt og var som ny! Kjempe fornøyd med handelen! Grønt lys! Bra du blei fornøyd. Tommel opp til deg også Har også hatt en positiv handel med odne84 Han forhåndsbetalte og jeg sendte dagen etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim_M5 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Kjøpte noen nye dyser av Sexeren, smertefri handel. Jeg satte inn penger på konto og han sendte dysene skikkelig innpakket samme dag. Akkurat slik jeg forventer at en handel skal være! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sexeren Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Kjøpte noen nye dyser av Sexeren, smertefri handel.Jeg satte inn penger på konto og han sendte dysene skikkelig innpakket samme dag. Akkurat slik jeg forventer at en handel skal være! Takk det samme. Veldig rask å grei handel. Grei å fornuftig kar som anbefales! Mvh Glenn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå