dud3s0n Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Kjøpte en elektrisk hattehylle med "eliot" på forumetda jeg fikk pakken var den knekt på ene siden. Om det var posten eller noen andre som hadde øselagt den vet jeg ikke! Men han førte hvertfll tilbake en sum på min konto:) Så tommel opp til han! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsob Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Kjøpt M-Ratt fra bruker Lydvis Bra komunikasjon, ratte var akkurat som beskrevet, perfekt Seriøs kar, anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wbiter Skrevet Oktober 16, 2012 Share Skrevet Oktober 16, 2012 Stor takk til wbiter for rask og hyggelig handel! Stor tommel opp! Jo takk, tommel opp til deg og Turbo-HF Det samme gjelder: xtraswing skulzen Neegaard Joher Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brag3 Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Kjøpte skinnseter av gixxer4fun, anbefales! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansuno Skrevet Oktober 17, 2012 Share Skrevet Oktober 17, 2012 Positiv erfaring med: Lamek Spankus Forhåndsbetalte begge, ikke no problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jås Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Kan anbefale GSS, handla eldel til tenningslås av han, og ingen problemer der! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eike_Oak Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Hadde en fortreffelig handel med hanskr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Takk så langt for meget hyggelig handel av instruksjonsbok, sveigis! Hyggelig, ryddig og bra. Tomler opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Oktober 18, 2012 Share Skrevet Oktober 18, 2012 Jeg har handlet inn litt av hvert av forskjellige folk nå den siste tiden! Jeg kan anbefale disse: Bmwtussan GeirAndre Barca///M ///Martinsen Snorrebmw Surrehue87 Takk til trivelige folk Nok en gang er lommeboka mi tom! Tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 jay-o positiv sålangt. meget godt pakken inn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
camxer Skrevet Oktober 19, 2012 Share Skrevet Oktober 19, 2012 Fikk et sett meget fine 17" Hartge felger av Eirik Viste her på forumet som jeg kunne teste ut etter kjøp med "angrefrist". Var ingen kast og de kledde bilen veldig godt, men bilen min er ikke 100% i foringene fremme og sikkert pga litt lavere innpress ble hjulstillingen ikke 100% lenger. Fikk byttet de mot et omprogramert hjerne siden jeg skal bygge om til M50 innsug og jeg må si at jeg er veldig fornøyd! Kjenner at den har en del mer bunndrag tilgjengelig der det trengs og forbruket datt faktisk ned med 0.2 liter per mil Gleder meg til resultatene når jeg endelig får satt på M50 innsug. Fikk også et sett med ganske pene 18" Borbet felger som lånefelger av Eirik som jeg kunne bruke til jeg fikk kjøpt meg noen nye felger. Kjempeservice og kan anbefale Eirik Viste på det varmeste Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet Oktober 20, 2012 Share Skrevet Oktober 20, 2012 Kjøpte en del til midtkonsoll fra StasVogna, og det var billig, akkurat som beskrevet, og jeg satt med delen i hånda dagen etter at jeg overførte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alexx942 Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Noken her inne som veit det fulle navnet til Smok3d elns? Betalte for eit sett med baklykter som aldri vart sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet Oktober 21, 2012 Share Skrevet Oktober 21, 2012 Kan anbefale Thunegutt Solgte et interiør til han og han ordnet med frakt så jeg slapp å sende. Kjempeservice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Oktober 24, 2012 Share Skrevet Oktober 24, 2012 Anbefaler "Tveit'n" som seriøs bruker/kjøper. Han forhåndsbetalte for både frakt og varen, og jeg sendte varen så fort penga var på konto, samme dag Anbefales!!! Takk for en ryddig og rask handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå