wicky124 Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Stor pluss til Kjexx for en hyggelig handel. Han skulle selge ett E38 interiør i skinn, ga det bort gratis ved henting. Ventet 3 uker på at jeg skulle karre meg til å hente det. Ved henting fikk jeg med midtkonsoll med tlf, hattehylle, komplette dørtrekk, stolpe-deksler etc. Interiøret var i bedre stand enn han hadde fortalt så er positiv til handel med han igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Bra handel av Disaster! Kjøpte en girkule med lys av han. Når jeg åpnet pakken, hadde han jammen meg slengt med et bensinsfilter også! Anbefales!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 8, 2012 Share Skrevet November 8, 2012 Bra handel med Haug, han forhådsbetalte etter avtale, kan varmt anbefales Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mtech95 Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 "Kan anbefale fjakk22, grei handel, og seriøs bruker" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 rask og fin handel med ///bimmar , tommel opp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Durochris Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Har kjøpt både bil og m-front av Henryk. Alt gikk smertefritt. Veldig hyggelig kar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
handsome Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Hyggelig handel med "Isak93" Forhåndsbetalte og alt gikk bra! Sent from my HTC One X using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypah Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Anbefaler Disaster! Kjøpte taktrekk av han, forhåndsbetalte halvparten, resten fikk han når brodern plukka det opp for meg. Så helt knall ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Disaster Skrevet November 9, 2012 Share Skrevet November 9, 2012 Anbefaler hypah betalte depositum etter avtale og gjorde opp resten når delene ble hentet til avtalt tid, ren og pen handel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 hyggelig byttehandel med EndreM, grei kar å preike med. tommel opp fram eg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
internetdude Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Kjøpte en liten sak av Hemidog, delen virker perfekt og prisen var fin. Virker som en kar jeg kunne kjøpt bruktbil av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo-HF Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Takk igjen til larsern6, akkurat vært på posten og hentet delene. Meget hyggelig handel, hele veien. Godt emballert og fin dialog hele veien! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Djwik Skrevet November 10, 2012 Share Skrevet November 10, 2012 Må si meg veldig fornøyd med Delene jeg har kjøpt av bmw330i så vil anbefale å handle e36 deler fra han Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet November 11, 2012 Share Skrevet November 11, 2012 Tommel opp til BMW525ix. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thbrekke Skrevet November 12, 2012 Share Skrevet November 12, 2012 Takker for hyggelig handel med rolfi tommel opp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå